torsdag den 25. februar 2010

Thailand #13 og #14

En anden udflugt gik ind i land for bl.a. at se rågummifremstilling i forbindelse med en gummiplantage. Både tapning, opsamling og forarbejdning. Desuden var det så heldigt, at der i området rundt om fabrikken var en mængde træer med mange forskellige frugter, som vi kunne se tæt på og få en nøjere forklaring om. Beskrivelserne sidder på de små lapper bag billederne (som ofte er den måde jeg skjuler tekster til LO'erne på).
Det øverste papir kan jeg ikke huske hvor stammer fra - bogstaverne er overskud fra et minialbum. Det andet er BG (mener jeg).
Tak fordi du kom forbi... tak for kommentarer.... hav en god dag.... SES.



3 kommentarer:

Charlie sagde ...

Flere fine LO's til albummet. Journaling ser fint ud i den Nestability - godt jeg også købte den. =0) Sikken en masse lækre fremmede frugter - den må jeg se tættere på og læse med en dag. TAK for kigget. Knus

Mette W. Sørensen sagde ...

Endnu engang nogle skønne og enkelte LO´s til albummet. Og jeg må da sige HOLD DA OP i er blevet en oplevelse rigere, sikke alt det i har oplevet.

Gitte sagde ...

wow endnu flere skønne LO's til dit Thailands album.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...