torsdag den 4. februar 2010

Hjemme igen...


Så er vi kommet hjem fra 14 dage på.....?? Ja, du kan vel godt gætte hvor vi har været!! ;o)
Vi har haft en forrygende spændende tur, som der selvfølgelig kommer et feriealbum ud af.
Dette er bare en lille smagsprøve på nogle af billederne.

Vi kom hjem sent i aftes (uden den ene kuffert!! - men den er fundet og bliver leveret hertil i aften)...

Tak for alle jeres søde kommentarer på bloggen, mens jeg har været væk ;o)
Hold da op et grusomt vejr I har haft, mens vi var væk i varmen.
Fortsat god dag.
SES
Posted by Picasa

11 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej igen - jeg vil IKKE gætte for jeg ved det jo... VELKOMMEN hjem - du har været savnet - PYT - I har været savnet. =0)

Gitte sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Gitte sagde ...

Ej har I været ude at rejse, så er I jo gået glip at alt det dejlig sne vejr....*GG*
Jeg vil gætte på at det er Cuba, bare et gæt. Med den cigar og bilen.:)
Glæder mig til at se flere billeder.

Hvor er dine ThailandsLO's bare skønne. Jeg tror lige jeg vil kigge nærmer på dem..:)

Men velkommen hjem, håber I har taget lidt varme med hjem.:)

Karina Beck sagde ...

Uhh hvor ser det vand dog lækkert ud og varme... Den cocktail kunne jeg godt bruge lige NU! ; )
Velkommen hjem. Mit eneste bud er også cuba pga. cigaren...

Heidi sagde ...

Cuba ?? suk hvor ser det lækkert ud - og velkommen hjem til vinteren igen

Dorit sagde ...

Åårrrrrh, hvor jeg kan mærke at der må jeg hen... rigtig FEDE Cubabilleder, cigarbilledet er jo lige et jeg kunne finde på at tage, billedet med pelikanen har jeg fra Galapagos, men vandet, hvor ser det indbydende ud, selv en vandskræk som mig kunne vist godt finde på dyppe tæerne dér ! Og bilen er jo lige noget for H., jeg håber, vi kommer derover i 2011, nu må vi se, hvordan det flasker sig. Velkommen hjem til de kolde egne !!

Lars sagde ...

Flotte billeder - velkommen hjem! Kh Lars

Anonym sagde ...

Hej Margit!
Velkommen hjem og tillyke med fødselsdagen.
Wauw - sikke nogle billeder. Gad godt være Jørgen i Det caribiske hav.

Gitte sagde ...

Velkommen hjem - sikke nogle skønne billeder - især det af manden i bølgen den blå :-) og så har en lille fugl sunget om, at du har fødselsdag idag - så hjertelig tillykke med dagen. Håber du får en dejlig dag fyldt med gode oplevelser.

Karina Beck sagde ...

Kære Margit.
Hjertelig tillykke med fødselsdagen.
Mange hilsener Karina

Charlotte sagde ...

Har du været på ferie?? Synes ellers der jævnligt er blevet opdateret på din blog ... :0)
Velkommen hjem! Dejlige billeder du viser. Glæder mig til at høre mere om rejsen!
Og så et forsinket tillykke med fødselsdagen. Håber du havde en dejlig dag.
God weekend!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...