torsdag den 1. juli 2010

Fødselsdag


Idag er det Hennings fødselsdag... HURRA-HURRA-HURRA...
Vores svoger fylder år idag, så derfor skulle han selvfølgelig have en hilsen.
Kortet er lavet efter samme model som mange af OSH kortene... her pyntet med NÅLE, et parblomster og lidt bånd.
Heldigvis har han været rigtig sød, for vi har høj sol og blå himmel... ;o)
TAK... fordi du fandt vej her forbi....læg en kommentar, så bliver jeg glad.
Hav en dejlig dag.
SES
..redigeret udgave... pga. manglende billede...undskyld jeg derved har slettet din komm. Charlie :o(

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot herrekort!

Charlie sagde ...

HMRPFF.. ja så får du den ihvertfald ikke igen - kommentaren - så her er en anden
=0).
Super lækker header - jeg har været spændt på at se den - og fint kort til Henning. Til lykke med ham. 1000 tak for igår - som altid super hyggeligt og tak for alle kortene.
"Blomsten" står stadig fint, jeg har slet ikke drukket nogen i dag (skal lige ud for at pudse min glorie).

Dorit sagde ...

Tror din side er forhekset, det går galt hver gang jeg prøver at lægge kommentar, så dette er bare en test....

Dorit sagde ...

Prøver igen.
Nu kan jeg også se det fint kort, lige mine farver. Smart med papirstriberne. Hils svoger og sig tak for det gode vejr !

Heidi sagde ...

Super flot - og takker også for det skønne vejr ;O)

Rigtig god weekend

lam sagde ...

skønt herrekort i flotte farver

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var et dejligt kort med fine farver. Det er herligt at se restekortteknikken for fuld udblæsning ;o) Din nye header er rigtig mums! Tak for sidst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...