onsdag den 21. juli 2010

Fødselsdag


Idag er der fødselsdag i vennekredsen. Marianne fylder 60 år og skulle selvfølgelig have et kort.
Papiret er fra en 6"x 6" blok fra K&Co. Et bånd, en punchet oval med tekst, en MS sommerfugl med bling samt tallet for året og forbogstavet fra Sizzix alfabetet "Wet paint". En MS bort (tak, Gitte) med hjerter af blankt fotopapir - det hele sat op på lilla bassil karton.
Jeg håber, at postbudet har været forbi nu... men man ved jo aldrig med PostDK.

Kortet blev lavet i mandags, da jeg havde herligt besøg af scrap-tøzerne (Charlie og Gitte Y).

Ellers har den stået på hyppige dyp i poolen idag. Man kan da holde varmen....
Hav en dejlig aften og tak fordi du fandt her forbi.
SES

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Charlie sagde ...

FIINT kort som jeg jo så IRL og UHA hvor jeg savnede din pool idag. Måtte nøjes med vand fra vandhanen og tror jeg har drukket så meget at jeg har gæller når jeg kigger mig i spejlet i morgen tidlig. =0)

troll13 sagde ...

Wow et flot kort, både lækre detaljer og lækkert papir du har brugt.

Karina Beck sagde ...

Hold da op et lækkert kort i flotte farver.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...