søndag den 11. juli 2010

Tak


Her værtindegaven til studenterfesten med et lille kort. Synes det var oplagt at bruge farver og stil som matchede papiret.
Svirler og metroalfabet fra QK. Bassil karton til kort skåret med Spellbinders og lidt blomster og bling.
TAK... for alle jeres kommentarer til min "dumme" finger. Løsningen er blevet en ekstra skinne som jeg skifter efter pool-turen. Den lukkes med 2 burrebånd så det kan godt gå.

I denne week-end har vi Viggo og Osvald på overnatning. Super hyggeligt og de nyder pool, puslespil og de gamle biler og garagerne. Altid sjovere med noget legetøj der ikke er HELT magen til det derhjemme.
I år er de blevet så "lange" at de begge to kan bunde... det er jo også en måde at konstatere på, at man bliver større... ;o)
I aftes så vi 1. halvleg sammen... så optog vi 2. halvleg, som blev "slugt" råt lige efter morgenmaden... TIL LYKKE TIL TYSKLAND.
Vi er alle enige om, at det er Holland, der skal vinde i aften.... ;o)

Hav en dejlig dag... som vel bliver lige så varm som dagen i går... =0)
Og så god ny uge til jer alle...
Tak fordi du kom forbi... lægger du en lille kommentar bliver jeg glad.
SES
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Charlie sagde ...

Næh hvor fint med matchende swirls.

lam sagde ...

Sikken en skøn værtindegave.

Er du hjemme på et tidspunk i den kommende weekend 17- 18 juli, for så ville jeg komme forbi med nogen kort til OSH. Har hørt Charlie komme forbi d. 19 så det ville jo passe perfekt ;O)

kan du ikke maile mig et svar og evt. din adresse på madsen.lisette ( snabel a ) yahoo.com

Gitte sagde ...

Oh - det ser godt nok elegant ud.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...