tirsdag den 27. juli 2010

OSH-kort


Jeg har fået lavet et par OSH-kort mere... Her er ét af dem med løvefar, der venter på at sende en lykønskning. Synes nu at farverne er kønnere i virkeligheden... ved ikke rigtig, hvad min scanner har tænkt sig... :o(
Nå, men de andre kort viser jeg om nogle dage ;o)
Ellers får jeg ikke scrappet så meget pt... det er altså for varmt... men poolen får hyppigt besøg. :o)

De fleste børn og børnebørn er på ferie... så her er faktisk ret så stille.
Men freden kan man jo også nyde ind i mellem... ;o)

Hav en dejlig sommertirsdag... og fortsat god ferie til jer, der har det.
Vi føler, vi har ferie hele året... ;o)
Tak fordi du fandt her forbi, og jeg bliver glad, hvis du lægger en lille kommentar.
SES
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Han er ret sød ham løvefar.
Jeg har også endelig fået sendt min bunke af kort til OSH.

Det kan være, at jeg skal til at komme igang med lidt børne kort også.

Charlie sagde ...

JUBIII - børnekort - alletiders og hvor er det sødt og sjovt. Jeg kender godt baggrundspapiret i virkeligheden så jeg kan forestille mig hvor fint det er - DUMME scanner... =0)

Unknown sagde ...

Kære Margit... en skøn og dejlig løvefar... og et dejligt kort. Jeg er sikker på, at modtageren bliver henrykt :o)

hvor må det være dejligt, at kunne køle sig ned i poolen... jeg har malet soveværelse i dag, og følt at jeg langsomt smeltede - kunne godt have brugt en afkøling :o)

Knus
Engel...

Betina Olesen sagde ...

Ja, det er skønt at have ungerne hjemme, men det er også skønt at være sig selv... godt at man kan nyde begge dele...

Supersødt kort, dejligt at bidrage til sådan et godt formål...

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Lækkert kort, Margit. Perfekt når nu der manglede lidt børnekort. Jeg håber, du nyder sommerstilheden trods alt.

Gitte sagde ...

Et brølende skønt kort du har lavet...;O)Super med et børnekort til OSH.
Du må ha' en rigtig skøn weekend
Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...