søndag den 1. august 2010

Frilandsmuseet

I denne week-end har vi besøg af Viggo, mens mor og far er til bryllup. Vi benyttede os af det gode sommervejr og tog på Frilandsmuseet med ham. Det var succes... og jeg havde helt glemt hvor mange timer man kan bruge derude... =0)
Men vi nåede da et lille hjørne, fik set teater ved Bornholmergården og kørt i hestevogn.
Det var super hyggeligt og sikken en masse vi fik talt om... nok meget godt med små doser ad gangen. ;o) På hjemvejen måtte vi over Frederiksdal og ha' en stor vaffelis... :o)
Idag sov han til halvti... så måske de små ben alligevel har været lidt trætte, og at de mange indtryk har sat sig.
Vi er enige om, at vi gør det igen en anden dag...

Idag skal vi bare hygge.... lave puslespil og se lidt film... :o)

Nyd resten af week-end'en.
Tak fordi du kom her forbi... lægger du en kommentar gør du mig glad.
SES

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor lyder det bare hyggeligt. Og dejlige billeder fra Frilandsmuseet. Jeg har også været derude tit med den børnehave, jeg arbejdede i, fantastisk sted.
Jeg vil se frem til at se billederne scrappet ; )

Dorit sagde ...

Hi-hi, han er da blevet naturlig træt den unge mand. Frilandsmuseet, mon ikke det er en pendant til Den fynske Landsby ved Odense og måske Hjerl Hede... det kunne godt være et sted, hvor man kunne tage nogle fede detaljerede fotos til vores hobby.
Nå, jeg skal i gang med at skanne nogle gamle lysbilleder, har nemlig en fætter, der er ved at skrive vor slægts krønike med anerne fra Bornholm, jeg er glad for at kunne bidrage til dette, tror der kommer en lille bog ud af det til vore efterkommere... spændende projekt.
Ha' en lys og dejlig søndag !

Unknown sagde ...

Kære Margit... atter skønne billeder på din blog.. det er så hyggeligt at kigge indenfor :o) Det lyder til, at I havde en rigtig skøn dag.. og at Viggo fik en ordentlig en på opleveren, siden han kunne sove SÅ LÆNGE!
Knus
Engel...

Charlie sagde ...

Hej du lyder som en succes. Vi elskede også Frilandsmuseet da Mie var yngre - og tænk at det er gratis IMPONERENDE ikke. Fine fotos og stor snart skoledreng - godt at vi bedster kan køre de små trætte - så vi også selv kan få en lur. =0) Knus

Cecilie sagde ...

Der er VIDUNDERLIGT på friland! Jeg har arbejdet derude på et tidspunkt, og det var fantastisk at følge museet gennem hele sæsonen. Jeg elsker simpelthen det sted (hjælper måske at min uddannelse i nogen grad er fokuseret på viden om netop Frilandsmuseets emneområde). Dejligt at I også havde en skøn oplevelse, og at den lille mand blev kørt helt træt.

Hav en god søndag aften.

(ps. det er første gang jeg kommenterer med noget andet end min bloggerkonto, er lidt spændt på, hvordan det virker).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...