torsdag den 26. august 2010

OSH aften hos Love2scrap

I aftes var vi en flok piger, der deltog i Love2scraps OSH-kortaften. Pia gav os husly og sørgede for kaffe, mens vi "knoklede"... et par af pigerne havde kage med, og selv om der var fart over feltet, fik vi snakket og grint og hygget.
Tilsammen fik vi lavet 101 kort på de 3 timer, hvilket vi alle var enige om var flot ;o)
Kig på OSH-hjemmesiden (klik på linket her til højre) og læs mere om projektet og se andre/flere billeder.
TAK TIL PIA OG SKØNNE SCRAPTØZER FOR HYGGELIGT SAMVÆR.
TAK TIL CHARLIE FOR KØRSEL OG SAMVÆR =0)

Håber du får en dejlig dag... her fra morgenstunden er der SMUK BLÅ HIMMEL over os.
Tak fordi du kiggede forbi... lægger du en kommentar, gør du mig glad.
SES
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hold op hvor mange, og flotte kort. Og det ser rigtig hyggeligt ud.
Ærgerligt at der er 225 km til Pias lækre butik !
Min mand sagde godt nok: "Hvad er problemet ? Bare lad være at larme, når du kommer hjem."
Ja, han synes selv, han er rigtig sjov!
Her skinner solen også fra skyfri himmel, så du må have en dejlig dag.

Charlotte sagde ...

wow - 101 kort. Det var mange kort på bare 3 timer. :0)
Jeg synes det er sådan et godt "projekt" og hyggeligt at i kunne samles om det.

Charlie sagde ...

Ja vi var bare rigtig gode allesammen så TAK i lige måde. Tak for paparazzi-opgaven - det var pænt af dig - jeg må lave dig et visitkort med titlen "Hof-fotograf". =0)

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det hyggeligt og meget kreativt ud!
101 kort på 3 timer er flot!

Betina Olesen sagde ...

Fnisss... da jeg lige hurtigt læste det, syntes jeg at der stod.. tak til Charllie for ordentlig opførelse... godt jeg fik læst det rigtigt, og det var kørsel...LOL

Ser ud til at have været en super hyggelig dag.

Heidi sagde ...

wawww skal d alige love for i var effektive - FLOT ;)

Rigtig god søndag til dig

troll13 sagde ...

Wow, det er da indponerende, at I nåede så mange kort. Godt gået :o)

Cecilie sagde ...

Jeg ville ønske, jeg havde kunnet være der. Det ser hyggeligt og produktivt ud.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...