fredag den 20. august 2010

HVEPSESTIK



For en gangs skyld er det min mand, der kommer på bloggen. Han var nemlig på loftet forleden dag, for at kontrollere om der var sket vandskader i forb. med den megen regn. Da han er oppe på loftet, flyver der en del hvepse rundt ved tagvinduet, så det lukker han op for at lukke dem ud... så kigger han omkring på loftet og går tilbage for at gå ned ad stigen... og idet han passerer forbi vinduet, stikker 3 hvepse ham. Ved næsen, på albuen og i fingeren... Jeg gav ham ordre på at spise antihistaminer, som jeg "heldigvis" tager om sommeren pga. allergi, og så var vi straks efter på vej til lægen, fordi han begyndte at hæve op i ansigtet... Heldigvis fandt lægen, at han var OK, så da vi kom hjem havde jeg overskud til at tage dette billede af ham...
Han er helt OK igen og hævelsen alle 3 steder har fortaget sig fuldkommen... men der er bestilt mand til at finde og fjerne hvepseboet!!!

Tak for jeres mange hilsener til Hans. Han er heldigvis helt på dupperne igen og i fuld sving i vuggestuen. :o)
Hav en dejlig dag/weekend... tak fordi du fandt her forbi - en lille kommentar gør mig glad.
Mon vi ses hos Love2scrap på onsdag til OSH-kort-produktion? Husk at melde til hos Pia, hvis du kommer.
SES
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Charlie sagde ...

UHA - stakkels J - godt I checkede med lægen. Han er jo slet ikke til at kende med den BOTOX overlæbe. (lille fnis) VÆK med sådan nogle væmmelige hvepse.

Annette / aka sagde ...

Sikke da en bi-historie - og forskrækkelse. Jeg synes nu heller ikke det klær' din mand med silikonelæber ! Så godt alt endte fredeligt. Puha.
Tak for din kommentar hos mig. Alle 8 julekort er lavet af Vivi Gade papir. De 3 "gamle" billeder er fra en af bagsiderne - men det kulørte billede er fra nettet.
Love2scrap på onsdag ? Ved du, at jeg bor i Sdr.jylland ?
Men jeg afleverer de kort fra bloggen idag, hos Unikscrap i morgen, når jeg er der på kursus.
Netop til OSH.
Søndag skal jeg lave Cancerkort hos Berit.
Så bliver min beskedne indsats fordelt.
Det kunne ellers have været hyggeligt med Love2scrap...
Men god fornøjelse fra mig.

Karina Beck sagde ...

Stakkel. Godt at i tjekkede det hurtigt hos lægen, for det kan jo være farligt!

Heidi sagde ...

Puha er der noget ejg er max. bange hys med så er det hveps - sølle ham, jeg hæver også max. når jeg har været stukket og ja godt med disse piller i huset :o) Godt han er frisk igen OG hvepsemand bestilt :o)

Rigtig god weekend til Jer begge knus

Unknown sagde ...

Kære Margit. Sikke noget... Godt du var hurtig med omsorgen, ellers havde du måske haft en mand som lignede michelin-manden nu - og det havde været synd, for han er jo et nydeligt eksemplar, som han ser ud..! Glæder mig til at møde dig i virkeligheden på onsdag!
God weekend til jer begge!
Knus Engel..

Charlotte Ravn sagde ...

Pyh det var da godt det ikke gik værre, de er ikke til at spøge med de små bæster! Godt at i alierer jer med en proffesionel til at fjerne boet!
God weekend, vi ses jo snart i Taastrup!

Mette W. Sørensen sagde ...

Hold da op, hele 3 bier, hvor må det have gjort ondt, men godt at høre han kom sig over det....

Dorit sagde ...

Hi-hi, det er ikke sådan at være tæt på en scrapper, så bliver man afbildet både i modgang og medgang !!
Der er en rigtig gang Fønsby-trutmundsoverlæbe, han har fået sig dér !
Håber han er kommet sig...

Cecilie sagde ...

Æv - det lyder ikke sjovt for J. Godt at høre at det ikke udviklede sig mere alvorligt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...