tirsdag den 17. august 2010

OSHkort


Jeg har fået lavet et par OSHkort mere med elefanter. Tænkte, at de kunne gøre gavn fra ørkenen og hjem til en børnefødselsdag.

Stemplet er fra Magnolia - stemplet på en spellbinderlabel. Når man løfter elefantlabel'en, åbner kortet og på flappen nederst står der "til lykke". Farvelagt med mine brushables.

I går havde vi besøg af Hans igen... influenzaen vil ikke rigtig slippe taget i ham... ØV... :o(
Vi havde byttet bil, så vi kunne køre til Frederiksberg og aflevere ham før spisetid... og så ventede der pizza'er... uhmmmm....

Idag er det farmand der tager tørnen med patienten, som egentlig klarer skærerne fint uden så meget piv... men med varme, røde kinder... og trang til at putte sig hos én med sut og klud... (hyggeligt)... ;o)

Tak fordi du kom her forbi... har du tid til en lille kommentar, bliver jeg glad.
Håber, I får en dejlig dag, selvom regnen igen truer DK...
Hvor blev solen af???
SES
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et sødt børnekort. Den elefant er bare nuser.
Rigtig god bedring med lillemanden. Jeg håber at han havde en god dag trods sygdom.

Cecilie sagde ...

Det var et nuttet kort - lige i øjet.

Det lyder hyggeligt at have besøg af en puttegris, men jeg håber nu alligevel at han får det godt igen snart.

Unknown sagde ...

Kære Margit.. sikke et skønt kort.. og elefanten kunne også bruges til et "God bedring kort" måske du skulle kreeret sådan et til lille Hans... håber han snart kommer rigtig på højkant igen...
Glæder mig til at se dig onsdag.
Knus Engel..

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det et nuser kort... så sød en elefant:-)

Sarah sagde ...

Super fint kort. Tror bestemt det bringer lykke.
God bedring med den lille fyr!

Gitte sagde ...

Åh - rigtig god bedring med den lille mand. Håber han snart er "fit for fight" igen.

Den elefant er bare så kær og superide med at kunne "løfte" den :-)) og se en hilsen nede under.

Glæder mig til vi ses. k.h. gitte

Charlie sagde ...

NÆH hvor er de elefantkort fine - du er en sveske. God bedring med Hansemand selvom jeg ved du nyder når han gerne vil puttes om...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...