mandag den 9. august 2010

Babykort

Et bestillingskort til en lille nyfødt dreng.
Jeg bruger stadig mine brushables til den meste farvelægning af stempler. Her er det et stempel fra "mariannedesign" på en udstukket spellbinders.
Papiret er fra et babykit og der er pyntet med QK stængler, punchede blomster, bling og knapper.
Tekstovalen er hjemmelavet og klippet med punch fra Stamping up.

Dagen idag er dagen, hvor min læge skal kontrolkigge på min lillefinger... =0) . Håber sandelig at jeg slipper for bandagen...
Forhåbentlig får vi solen at se op ad dagen... Det har godt nok været et vådt døgn!!!

Til jer der er tilbage "på pinden"... god arbejdslyst... og til alle GOD DAG.
Tak fordi du kom forbi.
SES
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor sødt et kort - rigtig baby :o)

Krydser for din lillefinger - her startede det også med at regne eller ja havde vel gjort det sidste døgn men nu sol og desværre max. blæsevejr øv

Unknown sagde ...

Kære Margit. Skønt kort. sødt stempel og jeg er vild med den lilel hånd og lille fod som også har fået plads på kortet... så gennemført!
knus
Engel...

Karina Beck sagde ...

Rigtig sødt dåbskort. Det kan du godt være stolt over.
Hvordan gik det med lillefingeren.?

Charlie sagde ...

Sikken et fint og sødt kort - det må have vakt lykke. Håber det gik godt med kontrol af fingeren. Knus herfra

Charlotte sagde ...

Sikke et sødt babykort. Skønt stempel du har brugt! :0)
Held og lykke med fingeren. Håber du er sluppet for bandagen, så du atter er funktionsdygtig.
God dag til dig.

Annette / aka sagde ...

Rigtig sødt kort og stempel. Så gennemført med de små detaljer.
Håber fingeren er blevet fri igen, for det må da være svært, at scrappe med sådan en bandage.

Charlotte Ravn sagde ...

Nårh hvor er det bare et sødt kort!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...