søndag den 22. august 2010

Carl Jensens Triatlon


De af jer, der har fulgt min blog længe, har hørt om dette lokale Triatlon før. Det er ca. 600 m svømning i Øresund, ca. 25 km cykling og ca. 6 km løb. Det er en kreds af voksne "drenge", som kender hinanden RIGTIG godt - som hvert år sætter hinanden stævne 3. lørdag i august. Morten, som idag er lam og sidder i kørestol, er arrangør, og det er forældrenes hus, som løbet er opkaldt efter. Se evt. indlæg d.16.august 2009

Hvert år følger vi vores mellemste søn, som gennem mange år har deltaget. Det gjorde vi selvfølgelig også i år. Men i år var formen ikke til at vinde løbet - som han ellers har gjort de sidste tre år. Han er nemlig også far til Sofie, og han har derfor haft travlt (sammen med sin søde kæreste Anette) med at tage vare på familiens lille prinsesse, der meldte sin ankomst alt for tidligt.
Heldigvis var det bestemt en flot og (for ham selv - vi andre er fulde af næsegrus beundring uanset...) acceptabel tid.

På billederne ses gruppen før afgang (sønnike med pokalen) og så lidt spot fra den dejlige dag.
Afgang til molen i baggrunden, hvorfra der er start - Morten, der får hjælp af Sofus til at slukke tørsten - Viggo og Osvald, der tager for sig af slikket - Sofus, Viggo og Osvald tager en dukkert, mens vi venter på start - og bagefter spules fri for sand af farfar - Henrik på vej ind efter svømning - skiftende til cykeludrustning - i mål på cykel - skifter til løbesko - tjekker om tiden holder rimeligt - Morten og det lækre vin og frugt, tilskuerne bliver budt på - første mand i mål - Henrik i mål - Mortens far, som stadig deltager og som i år fik FIGHTERPOKALEN - Sofie giver et lykønskningskys til farmand.
Det var som sædvanlig et fantastisk flot arrangement... vi glæder os allerede til næste år, hvor vi igen kommer og hepper.
1000 tak til Morten og Michala samt begges forældre for en dejlig dag.

Jeg håber, DU nyder søndagen og ønsker dig en god ny uge. Tak fordi du kiggede med - lægger du en kommentar gør du mig glad. SES

Posted by Picasa

8 kommentarer:

Dorit sagde ...

Godt gået, også at kaste sig i bølgen blå på sådan en grå dag, men vandet er jo sikkert lunt nok.
Jeg tror jeg lige kunne klare 6 svømmetag, 25 m's cykling og 6 m's løb, ha-ha !

Mette W. Sørensen sagde ...

Hold da op en omgang at skulle igennem :-) Jeg ville ikke engang nå de 6 km løb. Men suverænt at han stillede op, selvom tankerne har været et andet sted. Men næste år så er han forhåbentlig på den igen,

Annette / aka sagde ...

Hold da op. Jeg ville falde død om. Flot gjort.
P.S.: Og nu ved du hvorfor jeg ikke lige kommer på onsdag....haha. Men tak for tilbuddet.

Betina Olesen sagde ...

Jep, kan godt huske indlægget... skønt med sådan et arrangement, og skønt at forældrene stadig stiller op... det kan da næsten ikke blive mere livsbekræftende...

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det bare herligt med sådan et arrangement og hvor er det skønt, at han på den måde stadig har kontakt med sine gamle venner. man ser jo desværre ofte, at vennerne falder fra når en person bliver handicappet!

Unknown sagde ...

Kære Margit. Hvor ser det hyggeligt ud... og hvor er du genial til disse foto-mosaik-er...!
Knus Engel

Charlie sagde ...

Ja jeg husker også tydeligt de tidligere indlæg, dejligt med sådanne venner og godt klaret H - godt Sofie var klar med en præmie til far. Nååååhhhrrr.....

Cecilie sagde ...

Hver gang jeg læser dine indlæg om den gruppe af unge fyrer, der holder sammen på den måde, bliver jeg rørt. Det er virkelig fantastisk og dejligt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...