mandag den 30. august 2010

OSLOTUR del 1


Jeg beklager billederne røg ind i omvendt rækkefølge!! Overskriften er selvfølgelig side 1 =0)
Nå, men jeg har fikset et lille minialbum med billeder fra vores tur til Oslo for at opleve ,den norske nationaldag.
Teksterne er læsbare... så har du tid og lyst, så gør du det.
Der er INGEN dikkedarer og pynt... billederne er lavet i Picasas "tegnebogsformat", så der kunne blive plads til mange. De sidste sider følger om et par dage ;o)
Baggrundene er BG, Panduro og gamle (jule)papirer fra et kit. Flaget er QK Norge dies (tak til QKQ Charlie).

Håber du nyder dagen og i øvrigt får en god ny uge.
Lægger du en kommentar, gør du mig rigtig glad.
SES

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Sikke et lækkert rejsealbum! Flotte billeder og sjovt at læse.
Du må have en ny god uge.

Betina Olesen sagde ...

Sikke et skønt minialbum... og skønne billeder du har taget, dejligt at man er scrapper... for jeg tror at vi har fået et andet syn på at fotograferer andre detaljer...

Annette / aka sagde ...

Lækkert album.
Og sikke mange flotte billeder, med papir der lige passer til.
Hav en dejlig dag.

Dorit sagde ...

Wauw, flotte billeder, også af nationaldragterne, kongeslottet og så synes jeg det er fint, man kan følge ruten på en skærm, det er jeg meget tryg ved !
Og der kommer flere fotos.... glæder mig til at se dem osse.

Gitte sagde ...

Ej hvor er det album bare kanon flot. Super god ide at printe billederne ud i den lille str.:) Glæder mig til at se resten.

Jeg glæder mig til at hilse på dig til scrap'n'dream.:)
Du må forsat ha' en skøn uge.
Knus

Charlie sagde ...

Ja jeg har jo både hørt om turen og set dig starte på dette minialbum. Dikkedarer eller ej - det er SÅ fint og dine gode fotos er pynt nok i sig selv - god ide.

Cecilie sagde ...

Det lyder som om det var en virkelig stor oplevelse med den tur til Oslo. Det lyder som noget, man skal opleve.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...