fredag den 13. august 2010

Hans på "biblo".


I går havde vi Hans på besøg hele dagen. Han havde været sløj om natten, så kl. 7.14 ringede mobilen, at der kom "besøg", hvis vi havde tid. Og vi sagde selvfølgelig ja ;o)
Da han ankom, sov han - så udtrykket, da han vågnede en time efter i barnevognen - og så, hvor han var - det var guld værd :o)
Vi havde lidt ærinder og skulle bl.a. på biblioteket. Det har vi ikke været med Hans før... men DET var et HIT!!!
Heldigvis har de et skønt hjørne til børnene, og det varede da også kun et splitsekund, før Hans var i omdrejninger...
Der skulle læses bøger... laves mad... gives vand til både Tigerdyret og Bamse... og laves puslespil. ..
Som det ses øverst i midten, har DUKKER ikke den HELT store interesse... (fnis...skønt ansigt, selvom fotoet ikke er specielt skarpt).
Og SÅ... skulle han jo også rydde op efter sig... som det ses klarede han det i fin stil, selvom Bamse var i en stor model =0)
Hold da op, hvor jeg glæder mig til at scrappe den billedserie ;o) :0D
Og så stod grillmiddagen klar, da Carl, far og mor kom for at hente "patienten"... - til gengæld havde ældste søn 40 langstilkede hvide roser med til far og mor - som tak for hjælpen!! =0) SÅDAN!!

Idag holder vi hviledag ;o).. for når man har besøg af én på 1½ år, så bliver man godt nok holdt i sving... på den hyggelige og gode måde ;o)

Håber I får solen at se... her synes vi vejrudsigten er noget opreklameret... skyerne hænger tungt og truende... og så er det lummert =0)
Hav en dejlig dag... tak fordi du giver dig tid til en kommentar... det gør mig glad =0)
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Dorit sagde ...

Han har da haft ligeså travl som I, bare på en anden måde ! Fedt, at du lige havde cameraet med, men det skal man jo også have med sig altid. Der kunne blive et fint minialbum af "sygedagen".
Her har solen skinnet i eftermiddag, det må den godt blive ved med, for nu er det jo weekend.

Unknown sagde ...

SÅDAN - din søn er velopdraget! :o)
Sikke nogle skønne billeder - og hvor er han sød, som han stæser rundt på biblioteket, jeg kan lige forestille mig dig i hælene af ham, med kameraet klar LOL.
Jeg glæder mig mere end meget til at se denne serie scrappet... Så jeg håber næsten på regn.. for så sker det vel snart :o)
Knus Engel

Charlotte sagde ...

Ihhh - sikke dog en skøn, skøn lille gut. Sød billedserie du har fået lavet med ham. Lyder til i har hygget jer max!! .. kan godt forstå i valgte en hviledag efterfølgende.
Ønsker dig en rigtig god weekend.

Charlie sagde ...

Hej og sikke nuttet Hans er med LYST sommerhår. Ja jeg griner også ved tanken om Hans i fuld fart rundt og farmor som Paparazzi lige i hælene - skøn dag og klart man lige skal have en hviledag efter sådan et fint besøg.

Cecilie sagde ...

Hvor er det en sød serie! Det lyder som en rigtig hyggelig dag, og sikke en smuk bunke roser.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...