onsdag den 14. juli 2010

Week-end-besøg


I week-end'en havde vi Viggo og Osvald på overnatning. Heldigvis var det fantastisk vejr, så poolen blev bflittigt brugt. Viggo er blevet rimelig svømmer efter et års svømmeundervisning, men har stadig vinger på, når han leger i vandet. Farmand befinder sig under vandet med Osvald på ryggen på et par af billederne... han skulle lige nå at nyde en dukkert før han skulle hjem og i festtøjet.
Næste dag var det puslespil og bilerne der trak indendørs... dér var det også køligere ;o)
Og så havde vi en sjov oplevelse, da de kom ned i vandet..."Orv...farmor, jeg kan bunde og stå rigtigt på fødderne....". Ja, det er jo også en måde at finde ud af, at man er vokset siden sidste år. ;o)

Jeg må sige, at vi hver dag (flere gange) nyder poolen i varmen, og jeg har købt en ekstra skinne til min lillefinger, så jeg kan være med i vandet.
Satser på, at det kan gå an med forsigtighed at skifte.
Tak for alle jeres gode råd til min dumme lillefinger... og JA... jeg kan stadig scrappe - (hmmmm... man kan vist, hvad man vil!!!).
Hav en god aften og tak fordi du kom forbi.
SES
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej du - syn's nok Osvald lå højt i vandet og nu kan jeg godt se omridset af Thomas. FINE billeder af FINE drenge - vi havde også et par hyggelige barnebarnsdage mandag og tirsdag - fotos følger. GLÆDER mig til vi ses snart. Knus

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det råhyggeligt ud!

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Hvor ser det dejligt ud! Sådan en pool er jo lige, hvad man har brug for, når det er så varmt som det er for tiden.

Jeg håber, at du selv kan få lidt glæde af den fingeren til trods.

Gitte sagde ...

Sikke nogle skønne sommerbilleder Hvor de drenge stor som lille dog hygger sig :)
EJ hvor træls med sådan en finger her i sommervarmen. Men godt at høre at du har fundet en løsning så du kan hoppe i poolen.:) Rigtig god bedring
Tak for din søde fødselsdagshilsen
Du må ha' en dejlig uge
Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...