torsdag den 14. oktober 2010

1x6 og 1x8 stk OSH-julekort



Så fik jeg lige kreeret en håndfuld kort mere. JA... de er super enkle uden dikkedarer... men egentlig (synes jeg selv) også meget søde.

Det er julepapir fra sidte år jeg har delt i 6 stk. og pyntet med en hvid MSborderpunch på det ene kort og QK kagemænd og en sløjfe på det andet.
Den lille oblat er hjemmelavet og punchet med Stamping Up.

Håber I også nyder vejret... det blev til en kort rask tur i formiddags og nu skal der slappes lidt af med en bog.
Tak fordi du kom forbi... tak for jeres søde kommentarer til Viggos f-dags collage. Det gør mig glad at læse dem.
Nyd resten af dagen....
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Jeg har i dag besluttet, at jeg nu var klar til at sende mine kort til Charlie. Der er vist omkring 100, og der er mange af dem, der er meget enkle. Det er jo tanken, der tæller. Dine kort er fine og kan lige det julekort skal kunne.

Annette / aka sagde ...

Rigtig flotte kort. Måske har du opdaget, at jeg også er til den enkle stil ? Og især når man tænker på transport frem og tilbage, og tykke kuverter.....så det er nok bedst med den flade model netop hos OSH.
Dine kort er rigtig flotte, og med din fantasi, bliver det jo spændende og afvekslende med få virkemidler.
Her har været koldt, frøs gevaldigt på rideskolen idag.
Min mand har været på østers-tur i Vadehavet i regnvejr. Han er noget forkommen.
Så hvis I har godt vejr - så nyd det.
God læselyst.

Heidi sagde ...

rigtig flotte og enklte, hvor lyder det til en dejlig dag med en tur i naturen og eå en god bog :)

Charlie sagde ...

Hvor er de fine, så har vi to været lige flittige i dag - jeg nåede 17 til OSH-aften - hvoraf 2 ikke blev HELT færdige fordi jeg havde glemt pynt i den farve jeg skulle bruge til dem. Knus

Unknown sagde ...

Kære Margit.
Hvor er det nogle søde kort. Totalt fed punch på den første og sjovt med kagemænd på den anden... den ide har jeg også leget lidt med til OSH... men den er ikke kommet ud i virkeligheden endnu :o)
God weekend.!
Knus Engel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...