søndag den 31. oktober 2010

Kartoffelhøst


Ja, det kører altså bare der-ud-af med LO'er.
Billederne her er fra i sommer, hvor Carl (Hans' storebror) var med farfar i køkkenhaven og grave kartofler op. Som det ses på første billede, var det ret overraskende for Carl, hvad der dukkede op af jorden... De har ellers have med mange frugter og grøntsager, hvor de bor, men kartofler dyrker de ikke (haven er ikke så stor)... så det er altid et hit at gå på "jagt" og finde noget, vi kan få på bordet til maden.
Igen en skitse fra Scrap'n'dream bogen... dekorationen i hjørnerne er QK blade og selvklippede kartofler. Alfabetet er Marisa fra QK.
Papiret er BG origins samt brun og grøn bassil.
Tak for jeres kommentarer til sidste indlæg og for lidt peptalk... jeg er VIRKELIG kommet i scraphumør... det tegner jo godt op til SAM i næste week-end...
Ses vi til SAM?
Hav en dejlig søndag... vores gåtur blev i Fredensborg Slothave... selvom det var diset, var det lunt... og jeg tror solen titter frem lidt senere.
Tak fordi du kom forbi - lægger du en kommentar bliver jeg glad.
SES
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej du - din "heldige kartoffel" at du sådan er i LO-mode. Glæder mig også til at få lavet et par stykker - måske på SAM?? Vi ses ihvertfald og dit kartoffel LO er superfint - og en sjov historie at gemme.

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle dejlige sommerkartoffelbilleder.
Og flot lavet layout i dejlige farver.
Vi ses desværre ikke til SAM, da jeg skal til sommerhusscrap i jylland i næste weekend. Det er ærgeligt, at det lige falder sammen.
Tak for dine altid hyggelige kommentarer.

Unknown sagde ...

Kære Margit.
Hvor er det en skøn dobbeltside... Og jeg er vild med dine kreerede kartoffelplanter med høst i bunden.. et øjeblik troede jeg, at du havde brugt påskeæg-dies fra QK til at kreere kartoflerne...!
Din titel er perfekt til siden, godt valg af alfabet!
Håber I havde en skøn tur i Fredensborg...
Knus
Engel...

Annette / aka sagde ...

Superflot layout.
Lækker opsætning, flotte bogstaver og pynt - da især kartofler af egnet design.
Nej, vi ses ikke til SAM, selv om Charlie har tilbudt en opredning, og min mand spørger, hvornår jeg skal sættes af ! LOL.
Jeg håber, du får en rigtig hyggelig tur.

Dorit sagde ...

Hvor ser det hele fint ud, både i farver og den skrå opsætning !
Ja, det er altså nok kun scrapfolk, der kan finde på, at tage en billedserie af kartoffeloptagning, men for os siger det jo en hel masse om det "almindelige" liv, der leves til hverdag, supergodt at få dokumenteret.

Kirsten sagde ...

Ejj, hvor er det et hyggeligt dobbelt-LO :-D
Rigtig fin opsætning og baggrundspapiret passer super til LO'et.

Tusind tak for din søde kommentar. Den røde "blondetingest" er klippet ud af et af mønsterpapir arkene. Der er så mange muligheder i det papir der var med i pakken :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...