torsdag den 28. oktober 2010

SÅ blev der tid til LO'er....


Jeg har SÅ mange billeder liggende der skal scrappes... =0) Og i går kløede det virkelig i fingrene for at komme igang med andet end julekort til OSH.
For første gang har jeg arbejdet efter skitser - fra den lille skitsebog vi fik på Scrap'n'dream... Jeg ved ikke om man kan genkende skitserne ;o) - men de gav mig lige sparket til at komme ud af starthullerne.
Det øverste er - som titlen næsten fortæller - Sofie. Det tidligste billede jeg har af hende... hun er født 10 uger for tidligt og er på dette billede ca. 6 uger. Hun venter på at få fjernet sonden (den kan skimtes på billedet), før hun skal hjem. Titlen "skyldes", at vi har 3 sønner og 5 sønnesønner... så den var ret oplagt.
Og papirerne (Made to match fra AC) samt de små labels er fra Dorits julegavepakke... som var FYLDT med lyserødt (fik den få dage efter Sofies fødsel). Der er meget tilbage, og det skal NOK blive anvendt... Alfabetet er Chikadee lånt af Charlie...(tak min ven).
Det andet er Hans fra en sommerdag på besøg hos os. Han elsker at stille op til fotografering, er altid glad og har et blink i øjet... så det er nemt at blive farmors fotomodel. Papiret er "melissafrances - Robby" - som næsten "skreg" på at blive anvendt til billedet med de "omvendte" stjerner. Alfabetet er Teriyaki fra QK. Stjernerne er cuttercokie fra QK. Jounaling på en TH ticket. Den rød/hvide dusk er rød/hvid julesnor, der er "rullet op". =0)
Jeg har gang i endnu et LO, men det er ikke helt færdigt.

Håber I får en dejlig dag... regnvejret INDBYDER heldigvis til indendørssysler.... og så er det jo fedt, vi har sådan en dejlig hobby =0))
Tak fordi du kom forbi - lægger du en kommentar bliver jeg glad.
SES

Posted by Picasa

9 kommentarer:

Charlie sagde ...

Du har også været en ØRN til de OSH-julekort - så NYD din pause og dine LO søde ven. FINE begge to - både af den længe ventede grund til at have lyserødt i huset "Sofie"og "frække" Hansemand. DET stjerneark var perfekt - det kan jeg godt se. KNus herfra mig K og Fifty =0)

Dorit sagde ...

Åh, hvor er de fine, og dejligt du kan bruge alt det lyserøde til Sofie-LO'er.
Flot med de gennemgående stjerner på Hanses LO, det ser godt ud med de forskellige røde stjerner.
Glæder mig til flere LO'er !
Jeg har haft en dejlig aften, har tilbragt den på Holckenhavn og fik lækker mad fra Munkebo Kro, en rigtig tøseaften, hvor der kom en fra pka og underholdt med pensionsregler mv.

Annette / aka sagde ...

Åh, hvor er det bare et rigtig sødt baby-pige-layout. Jeg kan godt forstå, du nyder det lyserøde, når der ellers er så mange hankønsvæsener i familien.

Stjernerne passer jo bare perfekt til Hans-layoutet. Flot.

God weekend, ovenpå alt det arbejde du har lavet for OSH.

Unknown sagde ...

Kære Margit.

Hvor er de skønne, begge siderne...! Dejligt med lidt pink hos jer!
Og hvor er det et skønt glimt af Hans... hvor ser han sød ud, som han står der, og billedet er super sødt scrappet, så man rigtig bemærker billedet!

Håber at du får en skøn weekend!
Knus Engel..

Charlotte sagde ...

Sikke nogle flotte LOs.
Super sødt lyserødt pige-LO du fik lavet med Sofie på.
Og Hans-LOet er herligt. Han ligner en rigtig sød gavtyv. Fint med stjernene i arket, som passer til hans tøj.
Glæder mig til at se flere LOs! :0)
God weekend!!

Karina Beck sagde ...

Oj oj oj nogle dejlige layouts.
Skønt at se LOer fra dig igen.
Rigtig god weekend.

Charlotte Ravn sagde ...

Åh hvor skønt for dig endelig at få en lille pige, at scrappe lyserødt til! Dejlige layouts begge to!

Gitte sagde ...

Ej hvor er det nogle skønne LO's. Det må da også være skønt med en lille prinsesse imellem alle de små prinser.;O)Super lækkert papir til begge LO's.
Super søde kort du har lavet til OSH.
Forsinket tillykke med din svigerdatter. Flot kort du har lavet til hende.:)
Du må forsat ha' en dejlig weekend.
Knus

Betina Olesen sagde ...

Ja, det er godt nok flot med de kort du har fået lavet.. men hvor er det skønt at se nogle LO'er...

Skøn titel til hende prinsessen, og fed måde den er sat op på. Det er da også utroligt med alle de drenge...

Hvor er LO'et med Hans lige i øjet, du må da igang med nogle flere skitser, for det kører da bare...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...