mandag den 4. oktober 2010

Mere jul


Enkle kort klar til OSH. Der var faktisk rester til en håndfuld kort af rester af julepapir fra et kit.
Med lidt pynt fra punch, QK og Sizzix (bl.a. af gamle chokoladeæsker) var der pludselig julestemning klar til ørkenen.
Jeg glæder mig til at hjælpe i HQ på onsdag med klargøring af de næste kasser, der skal afsted med "JUL".

Håber I har fødderne solidt plantet på jorden.... så I ikke vælter i blæsten ;o)
Hold da op, hvor det er efterår...men det gør jo netop vores hobby ekstra fornøjelig, når man kan sidde inde og hygge.

Hav en dejlig ny uge.... tak fordi du kom her forbi - lægger du en lille kommentar gør du mig glad.
SES
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hold da op, hvor lækre kort.
Flot hvad du får ud af rester og gamle æsker !! Det er "rigtig jul".

God arbejdslyst i HQ på onsdag. Jeg kan godt forestille mig, der trænges til en hånd. For selv om kortene er klar, så er der jo stadig meget arbejde at gøre.

Holder mig inden døre idag, og laver pakkekalender til min søster, shhhhys.....orker heller ikke andet...det er hårdt at være på convention. Men pragtfuldt.
Og alle tingene er jo fremme og roder alligevel.

Heidi sagde ...

Først - fedt ny header - jeg studsede og måtte lige til dit indlæg om det for nysgerri var jeg jo :)

LÆKKER julekort du har lavet, jeg har jo været igang med kort til fordel for cancer børn og nu hedder det kort til OSH

Kan kun give dig ret med det vejr uha det er modbydeligt koldt og vinteragtigt

Rigtig god dag til dig

Charlie sagde ...

FINT kort - kender ikke nogen der som dig kan trylle med resterne IMPONERENDE. HOVSA - det indlæg havde jeg set og glemt at skrive på. Ooops. Jamen det er nok fordi jeg jo får FINE gæster i morgen og glæder mig til det. I skolen var jeg ikke god til de der regnestykker med når det tager 1 mand 5 timer at grave en grøft hvor lang tid osv... MEN jeg er HELT sikker på det bliver en kæmpe hjælp at være 4 hænder i stedet for 2 og vi er jo kvinder - så vi kan sagtens snakke OG arbejde SAMTIDIG. Knus og på gensyn

Cecilie sagde ...

Det var fine kort; de er rigtig klassisk julede, og det er dejligt. Jeg ville ønske, jeg også kunne hjælpe til i HQ. Det må blive en anden gang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...