mandag den 25. oktober 2010

Fødselsdag

IDAG ER DET SIGNES FØDSELSDAG
HURRA - HURRA - HURRA

Vores svigerdatter har fødselsdag i dag, og selvom hun blev fejret ved fælles fødselsdag med Viggo d. 16., skal hun jo ikke snydes for et kort.
Jeg nød at sidde med andet end julepapir mellem hænderne... og det er MÅSKE lidt rigeligt "tøzet"... men det er ikke så tit, at jeg laver den slags kort i vores familie... og så fik sommerfuglene også lige lidt glimmerlim på vingerne.

Ellers er jeg på arbejde i OSH-HQ i dag... vi skal jo have gjort alle de fantastiske julekort færdige til pakning, så de kan komme videre til flyveren, der venter i Vordingborg... =0)

Nyd dagen og den nye uge... tak fordi du fandt her forbi, lægger du en kommentar bliver jeg glad.
SES

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Ja, det er da helt vild tøset, det kort. Men rigtig flot med den farve.
Jeg kan godt forstå, du gik lidt amok i sommerfugle, de er bare så søde. Og noget helt andet end julekort !!
God arbejdslyst i HQ.

Charlie sagde ...

TUSIND tak for indsatsen i dag - hvor VAR vi gode.... håber du kan orke at løfte gaflen op til munden i aften når gemalen har maden klar. HELT vildt med alle de lækre julekort - godt man ikke bor i en to-værelses.. LOL SUPERFINT tøzet kort til svigerdatteren - lækre farver og smukt sammensat. Hils J og sig tak for lån.

Cecilie sagde ...

Det er dejlig tøset, Margit. Jeg ville ønske, jeg havde været i HQ sammen med jer.

Betina Olesen sagde ...

Selvfølgelig skal hun da have et kort, der er da ikke noget dejligere end at blive husket ....

Og et sødt og tøset kort er det ihvertfald, og sikke skøn den sommerfuglebort er.... tror ikke jeg har set den brugt hos nogen.. så skønt at få det...

Gitte sagde ...

Tillykke med svigerdatterens fødselsdag. Hun nyder garanteret at få sådan et smukt pige-pink-gåamok kort indimellem alle de drenge i har i familien.

Jeg flækkede af grin over din kommentar på min blog. Selvfølgelig yngler julepapir da mens de keder sig på hylderne.

Og jeg det også lidt ligesom dig, da OSH-julekort produktionen lige pludselig var ovre. Tænk at få abstineser i den hobby. :-))

Karina Beck sagde ...

Supersmukt kort. Den sommerfuglekant er virkelig sød. Og dejlig farvesammensætning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...