mandag den 20. juni 2011

En stjernestund...


ENDELIG... fik jeg lavet et LO med billeder, jeg bare har glædet mig SÅ meget til at scrappe.
På bagsiden af LO'et har jeg skrevet: "... om eftermiddagen havde vi en stjernestund sammen efter frokost. Dit smittende humør og dine tindrende øjne er dejlige, og gør mig rigtig glad..."
Sofie var på overnatning sammen med Lazio... mellemste søns dejlige store, sorte labrador.

Papiret er en (gammel) gave fra multiscrap (på SAM eller s'n'd??), som jeg endelig kunne bruge. Lyserødt papir har jo ligget ubrugt i mange år her hos mig!! ;o) Lyserød bling-bassill til cirklen... brune bassill rester til stjerne og bogstaver.
QK cookie cutter stjerner og sophisticate-alfabet fra QK.
Skitsen er fra S'n'd-skitsebogen fra februar 2011 og er lavet af Lisette  ;o)
Tyrkiet-albummet er blevet færdigt (juhuuuu!!) - skal bare tage billeder... håber på bedre lys i morgen ;o)
Dagen idag er jo til vores super dejlige hobby... i hvert fald styrter sommerregnen ned her i Nordsjælland.

Ønsker dig en fortsat god dag... tak fordi du kom forbi....
SES
Posted by Picasa

12 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor er det smukt.
De billeder er da bare guld værd. Jeg kan godt forstå du har glædet dig til at scrappe dem.
Flot sat op, og så passer stjerne jo perfekt til titlen. Gennemtænkt....og det kan jeg jo lide.

Her skinner solen godt nok, og jeg plejer en gevaldig forkølelse - på penicillin ! Så her soves mere end der scrappes...ÆV.

Anonym sagde ...

Sikke dejlige billeder Der er altså ikke noget bedre end BØRNEBØRN.Kan godt forstå at du kalder det en "stjernestund"
Vi kan næsten ikke vente til på søndag, hvor de første af vores ankommer.Knus Anne-Mary

Anonym sagde ...

Nårh... sikke nogle søde billeder og et rigtig flot layout, du har lavet med Sofisen. Dejlig stjernestund hun har med sin farmor. :-)
Knus fra Sofies mor

Karina Beck sagde ...

Det var dog de dejligste billeder. Jeg kan godt forstå, at du måtte scrappe dem! Lækkert layout, jeg glæder mig til at se flere ; )

Karina Beck sagde ...

Ps. Cirklerne er stempler, som kursusholderen havde, så jeg ved ikke hvor de er fra ; )

Kirsten sagde ...

Hold da helt op hvor er det et lækkert LO, og i en helt ny stil, WAUW siger jeg bare :-D
Der er ikke noget at sige til, at du har glædet dig til at scrappe de dejlige billeder :-D
Stjerner er jo mere end perfekte til titlen.
Det er lige til "UG med kryds og slange" :-D

Heidi sagde ...

Hvor er det bare SÅ skønt, og stråler af kærlighed hygge og glæde - DEJLIGT :)

Rigtig god dag til dig, glæder mig til at se dit album fra Tyrkiet

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke nogle fantastisk billeder af farmor og den lille prinsesse! Super lækkert layout i dejlige tøsefarver :)

Mette sagde ...

Skønne billeder på et flot lo. Lækkert.

Gitte sagde ...

Åh sikke nogle dejlige billeder af jer. Kan godt forstå at du bare måtte scrappe dem. Et rigtig smukt LO.:)

Wow hvor har du bare lavet mange OSH kort. Hvor er de bare blevet super flotte.
Du må ha' en rigtig dejlig uge
Knus

Charlie sagde ...

HOV jeg glemte da helt at kommentere dette skønne LO af FARMORS pige - det kan man jo tillade sig at skrive når der nu kun er den ene (endnu??..) =0)

I er SÅ søde sammen - og hun har da helt sikkert fået Farmors krøller hende Sofie. Knus og god weekend herfra.

Dorit sagde ...

Øj, hvor flot et LO... kan rigtig se der er god kemi mellem jer 2 damer, skønne billeder !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...