tirsdag den 7. juni 2011

OSH-kort... igen!


Flere kort til OSH. En del af dem er tilmed (som I kan se) julekort ;o)
Det går fremad med benet. Jeg har svært ved at sidde stille på min flade... så jeg er lidt aktiv.
Men det har været en stor hjælp at kunne sidde og lytte til lydbog, mens der er kommet en del kort fra hånden.
Det er lettest at lave kort, fordi jeg kan have alle "rekvisitter" indenfor rækkevidde og have benet oppe på en stol.
Benet er stadig lidt hævet og lidt rødt... sidste dag med penicillin er torsdag, så der er lidt tid endnu til at gøre status.

Tak for alle jeres gode ønsker og forespørgsler... ;o)
Idag skal vi have besøg af min veninde og hendes mand... og manden har lovet at grille. Det bliver rart at hygge i gode venners lag =0)

Hav en dejlig dag... her er det gråvejr efter en god regnskylle i nat.
SES
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Helt vildt, siger jeg bare.
Du er vel nok flittig, så hvis ikke det ben er godt for andet, så er det godt for OSH-kassen.
Dejligt at høre, at det går fremad. Men snup nu lige de sidste dage med ro til benet. Gør status, og vent ikke for længe, hvis der skal mere penicillin til.
Rigtig flotte kort, og julekort nu ? Det synes jeg lige må være svært - men jo snart nødvendigt for OSH.

God fornøjelse med grillen - håber det holder tørt.
Knus herfra.

Karina Beck sagde ...

Det er rigtig flotte kort. Vildt, at du kan lave julekort i denne hede.
God bedring.

Charlie sagde ...

Hej du godt at høre det går fremad og JA flittig det ER du. Jeg har jo også "hygget" mig med antibiotika men uha dem har jeg ikke været gode venner med. Håber så sandelig ikke jeg skal have flere efter i aften. Dejligt at du også tænker jul for før vi aner det er det jo den tid. Knus og god grill aften =0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...