mandag den 27. juni 2011

OSH-kort


Så er de sidste kort pakket til aflevering i HQ... Nederst til venstre ses de sidste produktioner samlet og resten af billederne er collage af de forskellige udgaver samt et enkelt nærbillede af en detalje med sommerfugle.
Det er ikke modeller, der tager oceaner af tid... det der er brugt mest af er faktisk dobbeltklæbende tape!!!

J. har haft travlt med at få poolen op at stå her i week-end'en... det skulle jo blive lidt sommer de næste par dage... så vi håber den kan blive taget i brug... måske allerede senere i dag ;o) (??)

Nyd dagen med sol og varme på vej... ;o)
SES
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hold da helt op, hvor har du bare været flittig. Du kan sandelig få en anden en til at få dårlig samvittighed. Det er rigtig søde kort. Egentlig lavet ganske enkelt - (som du selv antyder) men alligevel - bare at få alle de ideer. SUPERFLOT.
Jeg opgav den die, og nu ser jeg den igen, og fortryder lidt...Jeg landede nemlig på KF side, og så fik jeg (igen) brugt en mindre formue... Så den står stadig på min ønskeliste - og den står ikke alene....

Ja, solen skinner i dag - så det er med at nyde det mens det varer. God plasketur.

Sivsko sagde ...

100 % Enig med Aka - det er helt vildt så mange du har nået

lam sagde ...

Sikken nogle skønne kort og jeg er også i fuld gang. Nyd poolen

Karina Beck sagde ...

Det kan godt være at de ikke tager oceaner af tid, men de er dejlig enkle og flotte!
Poolen i haven lyder dejlig.

Charlie sagde ...

IGEN har en af mine FASTE og trofaste leverandører levet op til sin titel. De er superfine, fugle, sommerfugle og fine tekster i lækre punchede rammer. TAK skal du have - du har fortjent en tur i poolen. Ses snart. =0)

Heidi sagde ...

Skal da love for du ikke dovner tiden væk :) De er super flotte alle sammen, og sikke en potion

Lyder lækker med pool, har også savner den her gggg

Mette sagde ...

Det er da vildt som du kan få lavet en masse...Jeg er også i gang, men ikke i de mængder ;-). Jeg var så heldig at få fat i nogle "militær-dies" til formålet.
Kh Mette

Cecilie sagde ...

Endnu en imponerende produktion - du må da snart have et diplom på, at du er storleverandør. Sejt gået! Jeg vil se frem til at se kortene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...