torsdag den 9. juni 2011

PÆONER



Min veninde og hendes mand havde denne skønne buket med i tirsdags... jeg ELSKER pæoner, - har flere farver i haven, men har svært ved at klippe dem af og tage dem ind. Så jeg blev RIGTIG glad! Nu står den STORE smukke buket på vores spisebord og signaler dansk sommer i hele huset. Dels ved sin overdådighed og dels ved sin dejlige duft!
1000 tak igen til Anne-Mary og H. for de smukke blomster (og hyggeligt samvær - selvfølgelig).
Igår var jeg til tøzefrokost med et par piger, som jeg gennem MANGE år har delt flere hold klasser med. Nu er kun den yngste af trekløveret på skolen, og hun skal have Viggo i 1. klasse efter sommerferien...- heldige ham! ... ;o)...)
I aften kommer Carl og Hans på besøg, og de tager deres farmand med (eller også er det omvendt...)... !! ;o).. så må der IGEN gang i grillen...
Her hos os er der virkelig blevet vandet have i nat... =0)... mon I alle er kommet gennem "skybrud" uden vandskader?
Sidste dag på penecillin...YES!!... og nu skal benet bare i sving stille og roligt, så tror jeg man er på fuld styrke igen. Har godt nok fået lavet nogle OSH-kort... men de sidste må I se en anden dag.
Nyd dagen.
SES
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Mette Hyldig sagde ...

Wau...flot buket ! og hold da op hvor har du været flittig med kort til OSH ;-)
Kh Mette

Annette / aka sagde ...

Hvor er du heldig med den flotte buket. Det er jo ren luxus.
Jeg har 3 peoner i haven - 2 uden blomster - og en med 4-5 knopper. Så her plukkes heller ikke ind. hihi.

Vi har fået vand, ja. Men ikke så det gør noget. I den anden ende af byen har der været store problemer....så godt at bo lidt højt.

Karina Beck sagde ...

De blomster er SÅ smukke. Jeg har et helt bed 6-7 meter kun med dem. De var stort set de eneste der overlevede fra de tidligere ejere. Hvor er det hyggeligt at Viggo skal undervises af en du holder af.
God fornøjelse med grillningen og godt at høere at det går femad med benet.

Dorit sagde ...

Ej, altså pæoner er SÅ smukke, og duften er jo helt ubeskrivelig, tænk at naturen kan frembringe noget så hyperfantastisk !
Kan egentlig ikke forstå, jeg ikke har noget af dem, kan huske den meget mørkerøde fra min barndoms have.
Godt dit ben er raskt, så "går" det igen, hi-hi !!

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er de bare smukke! Jeg elsker også pæoner, de er jo perfekte til den shabby chik stil jeg er så vild med lige for tiden! :) Hvor har du været flittig med at lave soldaterkort, du får godt nok noget fra hånden! Håber snart benet er i orden igen, det lyder som en væmmelig omgang! God pinse!

Kirsten sagde ...

Ja, pæoner er utroligt smukke, jeg kan egentligt godt forstå at du næsten ikke kan nænne at tage nogle af dem ind, men så er det jo lækkert at du har nogle gode venner der ved hvad du kan lide ;-D
Håber du er ved at være fit for fight mht. benet, nu hvor du er ved at være færdig med penicillinen.
Fortsat god Pinse :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...