mandag den 13. juni 2011

Flere OSH-kort


Her er næste portion OSH-kort, som jeg fik lavet, mens benet gjorde rigtig ondt. Det var et overskueligt projekt at blive sat ved bordet med benet højt og med div. skæreapperater, sværter,punches, bling og garn.... samt min tote - selvfølgelig - inden for rækkevidde. ;o)
Papiret er Websters... en bagside... samt KMklip (tern).
Så det ER ret meget serieproduktion. Jeg er glad for, at der er flere "stationer", der modtager kort ;o)
Heldigvis er benet OK igen, selvom turen jeg går, ikke er så langt ad gangen.
Vi har haft nogle dejlige pinsedage, hvor vi har været i haven. Jeg havde mange blomsterbede, der skulle leges med svadderkål i... og det kunne for en stor del foregå siddende... ;o)
Senere skal vi ind til Carl og Hans. De rejser snart på ferie, så det gælder om at få "set sig mæt" på ungerne ;o)
Og så er det hverdag igen i morgen... hvor bliver dagene af...??
Jeg må også snart igang med Tyrkietbillederne... jeg har haft billederne lagt frem flere gange, men de bliver pakket væk igen! Hmmmm.... må vist tage mig selv i nakken en dag, hvor det er gråvejr.
Jeg håber, du nyder 2. Pinsedag og i øvrigt har haft en dejlig Pinse... og ønsker dig en god ny (kort) uge...
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er fine kort til OSH.
Godt at høre at det går fremad med benet.
Jeg vil se frem til LOerne, efter en gråvejrsdag.

Annette / aka sagde ...

Igen har du været flittig. Jeg ved flere, der bliver glade nu !
Hvor er jeg glad for at høre, at det går fint med benet, så du bliver mobil igen. Det andet er vist ikke lige dig ....
Egentlig kan jeg godt forstå, du ikke lige kaster dig over Tyrkiet-billederne. Du har jo lige været igennem et marathonværk. Men der kommer jo nok en grå periode igen.....og så vil vi gerne se mere af slagsen.

Forslug dig nu ikke i ungerne....hihi. Men skønt udtryk du bruger.

Heidi sagde ...

Ja du ligger da godt nok ikke på den lade sidde :) Super flotte kort, og jeg syntes selv at mange af samme er dejligt, kan jo være der er flere der ønsker samme kort :)

Kan også høre du ikke keder dig :)

Anonym sagde ...

Hold da op hvor du har været flittig,og de er så flotte, og så er det jo helt ok med samme mønster for de skal jo ikke samme sted hen, herligt.
Bodil

Charlie sagde ...

Bortset fra det var ØV med det ben - så er der sørme kommet en masse godt ud af det - håber din penicillinkur var bedre end min - ALDRIG har jeg haft så dårlig mave i så mange dage - uanset alle gode råd der plejer at hjælpe - hjemme igen og måtte lige kigge forbi. OGSÅ fin buket længere nede - elsker også pæoner. Knus og tales ved. C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...