lørdag den 7. april 2012

Gran Canaria #5


Der var så mange forskellige og fremmedartede fugle, at jeg måtte vælge nogle ud til at vise. Jeg valgte så nogle af dem, som vi har oplevet IRL på deres levesteder. Krontranen, flamingoer og maraboustork så vi alle i Afrika, da vi var på safari og emuerne så vi i Australien. Ørnen oplevede vi i Grand Canyon, men her i "showet", så vi den "lystre" sin falkoner. Det var godt nok flot... hvilken præcision fra disse flotte - store og stærke - fugle...

Jeg ønsker dig en god påskeweek-end...
Jeg tager til SAM både lørdag og søndag i næste week-end. Hvis du ser mig dér, så giv mig et praj og sig "hej"...
Jeg er dårlig til at kende folk fra billeder, men vil vildt gerne hilse på jer derude IRL... sidder sammen med Charlie og Fifty (bl.a.)...
Håber at vi SES....

4 kommentarer:

May Britt sagde ...

Igen 2 rigtig flotte LO'er... komme på SAM en af dagene og kikker og skal nok kikke forbi og sige hej...

Dorit sagde ...

Virkelig skønne billeder af disse store fugle, lidt mærkeligt at man kan komme helt tæt på vilde fugle. - Hvis man er til fugle, så kan jeg anbefale Walsrode Fuglepark, den ligger et eller andet sted i Nordtyskland, der er fugle en masse bl.a. også pingviner og en masse flot beplantning.
Jeg kommer ikke til SAM, desværre :-(

Annette / aka sagde ...

Sikke fine sider om de fantastiske fugle. Utroligt hvad I har oplevet ude i den store verden !
SAM både lø og sø ? Vi skal til 70 års fødselsdag lørdag.....men søndag skal vi da ingenting.....haha.

Fortsat god påske herfra.

Karina Beck sagde ...

Wauw, fantastiske billeder! Det er imponerende at man kan dressere sådanne dyr.
God søndag aften.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...