mandag den 16. april 2012

SAM...



Ja... man må sige, at tingene ikke altid går, som man helst vil ha' det ...

Faktisk har jeg i et par uger gået med en "mystisk" ankel, og det har bestemt påvirket mit humør...
Jeg har været hos flere læger og er p.t. i behandling for herpes... Og det gør rigtig, meget ondt...
Nå, men jeg havde jo først og fremmest GLÆDET mig til SAM... Men det måtte jeg opgive p.gr.a. smerter og frygt for, at det ville overbelaste anklen. Så det blev lavet om til et besøg i går på 1 - 1½ time, hvor jeg blev kørt til og fra af J., og jeg fik hilst på min "basisgruppe" og mange af de andre søde scrappere og forhandlere. Og så fik jeg HANDLET lidt... ;o)  ;o)

MEN heldigvis fik jeg/vi en fantastisk dejlig week-end alligevel.Vi havde forinden lavet en aftale med familien "aka"/Annette, at de skulle komme hos os og overnatte efter SAM... så vi havde en super hyggelig aften i går og morgenstund i dag - før deres færder gået videre mod hovedstaden.... (de skal bl.a. besøge dagens fødselar...)
Det har bare været SÅ DEJLIGT at få sludret igennem om scrap, indkøb, fiduser og idéer og så ordnet hele "verdenssituationen" i en "ruf". Og så nyder "herrerne" da også hinandens selskab... 
I får lige et farvelfoto af både d´herrer og d´damer... og selvfølgelig med Henriette i midten begge gange.
Jeg fik slet ikke fotograferet til SAM!!! Men der er jo masser af andre der har gjort det...
Og så må jeg tage et billede af nyanskaffelserne i morgen....
Nu skal benet slappe af (det er nu IKKE blevet overbelastet, for alle har givet en hånd med...)

Tak fordi du kom forbi... lægger du en kommentar bliver jeg glad....
SES

7 kommentarer:

Ditte sagde ...

Din stakkel, håber din ankel snart arter sig, så du kan komme helt i hopla, og ikke behøver misse spændende begivenheder.
Flotte herrer og damer i sofaen, så fotogene I alle er ;)

Her står den på hold i nakken, og har været så dum ikke at sygemelde mg, men har nye børn (tvillinger) og det harmonerer slet ikke med at blive syg, så jeg håber på bedring til os begge ;)

Cecilie sagde ...

Jeg er ked af, at du ikke er på toppen, Margit. Det er ikke spor sjovt, og jeg håber, at du får det bedre i en fart.

Det lyder hyggeligt med besøg fra aka-familien, og det er jo altid dejligt at besøge jer, så jeg er sikker på, at I havde en dejlig dag sammen.

Kram.

Mette sagde ...

Hvor hyggeligt ! - vi fik jo også hilst på aka & co. det er nu dejligt at få en sludder en gang imellem udenfor cyberspace. Det skal ingen hemmelighed være, at vi savnede dig RIGTIG MEGET ved OSH-bordet. Det er nu ikke det samme, når der mangler en ;-)

Annette / aka sagde ...

Du får lige en kommentar fra IPhonen, på vej hjem fra en hel fantastisk tur til Sjælland. Vi kan nu se Storebæltsbroen i det fjerne.
Tusind tak for 5-stjernet ophold. Det var bare så hyggeligt at besøge jer, og servicen var jo tip-top. Det er bare så trist at dit ben er så dårligt.
Vi har været inde og vinke til hele den Kgl familie med dronningen i spidsen. Vi har også set udstillingen med hendes kjoler, og set København på kryds og tværs fra bilen ! Godt I huskede os på Dronningens fødselsdag. TAK for det.
Nu runder vi lige byggepladsen inden vi kører mod sommerhuset-og så er det nok sen kaffetid.
Sender mail senere til jer begge.

Dorit sagde ...

Ejjj, men det var da godt du nåede frem og fik suppleret scrapsagerne, det ville være trist af undvære :-)
Ja, tænk at man kan snakke SÅ meget om scrap, der er virkelig meget der kan vendes desangående... håber snart den ankel blir go' igen !! - God bedring, håber du bliver passet med kærlig pleje :-D

Mio sagde ...

Æv med dit ben : ) håber snart det bliver bedre : )
Godt at du trods alt lige fik besøgt SAM og gjort et par indkøb : )
Super dejlige billeder af jer alle sammen, fik også lige snakket lidt med hele familien igår så hyggeligt : )
Det lyder ihverfald som om i har råhyggede igår aftes dejligt : )
Glæder mig til at se dine indkøb, og god bedring.

Charlotte Ravn sagde ...

Hej søde Margit
Hvor er det bare noget æv med det ben Undskyld at jeg drillede dig og sagde, du bare ville være ligesom Charlie! ;)Det var super hyggeligt, at hilse på dig og så ærgerligt for dig, at du ikke kunne være med! Godt at du i stedet fik hyggeligt selskab af familien AKA, det ser ud som om i har hygget jer gevaldigt! Rigtig god bedring med benet, håber de snart finder ud af hvad det er og får det kureret! Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...