lørdag den 21. april 2012

TAK...

... for jeres god bedring ønsker.

OG TIL LYKKE TIL CHARLIE (og prinsesse Isabella og H.M. Dronning Lizzie af GB), som ALLE har FØDSELSDAG I DAG.

De første svar på blodprøverne viser at det er "akut gigt"... så jeg er blevet udstyret med 3 forskellige smertestillende præparater, og når de sidste svar kommer i næste uge får jeg nærmere besked...
ØV - ØV - ØV
Men trods beskedden er jeg glad for endelig (trods alt) at kunne forholde mig til hvad de vanvittige smerter skyldes...
Håber jeg kan komme i en fornuftig behandling, hvor jeg kan lære at leve med gigten...
GOD WEEKEND til jer derude...
SES

7 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Øv, øv, øv. Det er jeg ked af af høre Margit, men som du siger, så er det godt at du nu ved hvorfor du har smerter. Håber de kan afhjælpe dig smerterne og at du kommer i en god behandling.
Tænker på dig. KNUS til dig.

Sarah sagde ...

Øj det lyder ikke sjovt. Håber snart du er fit for fight igen.

Annette / aka sagde ...

Ja, det er altså ØV.
Og gigt gør ondt - mere end jeg havde fantasi til at forestille mig.

Hvis vi skal fine et lyspunkt, må det være, at du passer ind i en kasse .....ikke ? Hvis det ikke var så dumt, så ville jeg have skrevet haha, men det er jo ikke sjovt det der.
Jeg håber at pillerne nu kan hjælpe dig, så du kan få det bedre snarest.

God weekend til jer begge
- og jeg har sendt en tanke til prinsesserne.

Annette sagde ...

Trist med svaret på prøverne, men også dejligt med et svar, så man ved hvad der kan gøres.

Skønne scrapELSE har også fødselsdag idag. Med alle de skønne fødselsdage, kunne du nu godt ha' skaffet lidt sol...!


God weekend,

Charlie sagde ...

TAK for lykønskning, kort og gave og ØV ØV ØV med den fod. Nu er du så trods alt med i klubben med de sjove piller og jeg er sikker på de vil hjælpe dig til at være smertedækket - så må vi se hvad planen ellers er. RIGTIG god bedring - jeg arbejder hårdt på bedre vejr - men jeg er først født 20.25 så det bliver nok aftensol i skal kigge efter. =0)

Cecilie sagde ...

Søde Margit, det var da bare rigtig træls! Jeg håber, at pillerne hjælper, og at du på lang sigt får den rigtige hjælp, så du kan komme ovenpå igen.

lam sagde ...

Øv øv og atter øv for smerter men godt de har fundet en løsning. jeg skal selv undersøges for slidgigt på onsdag, så jeg kan godt sætte mig ind i det.
Husk at tjekke gigt foreningens hjemmeside, der står mange gode tips. Rigtig god bedring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...