mandag den 30. april 2012

Gran Canaria #14



Fordi poolen ikke var opvarmet, valgte vi en del gange at tage til stranden i stedet.Desværre var der meget bøvl med poolen. Det var lovet, at den var opvarmet – men den blev aldrig over 17 gr.,og de indrømmede selv på hotellet,
at det ikke var, som det skulle være. Så da vi kom hjem igen fik vi (til sidst)refunderet noget af prisen på ferien fra rejsebureauet.
Vi lejede liggestole og parasol og havde ”underholdning” med til hele dagen.

aka/Annette har bedt mig gøre mine billeder lidt større ;o). Det har jeg gjort nu ved alle GC-lo'erne... teksten på LO og indlæg er stort set den samme...så den skulle være læsbar.

Vedr. mit ben (tak for mange varme hilsener) har jeg nu besøgt reumatolog og er blevet sat i cortison beh. Det er ikke gigt men en (irriterende) "evne" jeg har til at samle inflammationer op, der sætter sig i leddene. Jeg har siden 1977 flere gange været hårdt ramt af betændelsestilstande i mine ankel og fodled. Måske skyldes det at jeg er "ejer" af en HLA B 27 vævstype...!!!
Men nu håber jeg denne nye "kur/diagnose" sammen med de utallige smertestillende piller hjælper...

Håber du har nydt week-end'en og tak fordi du kiggede med.
SES

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Dejligt at man bliver hørt, når man "klager" tihi....TAK FOR DET.

Og se bare for flotte billeder og sikke farver.
De bogstaver med prikker på er bare så fine, og jeg var jo heldig at se dem IRL. Fin effekt det giver.

Jeg håber virkelig dit ben bliver bedre med den nuv. behandling, for det andet er bestemt ulideligt.
Og "genfejlen" må du jo nok lære at leve med....

Jo tak, vi nyder det fine vejr. Det er ligefrem sommer her.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...