onsdag den 28. januar 2009

Banditter :-)



Billederne her er fra engang i sommer, hvor Viggo og Osvald var på besøg med far og mor. Vi voksne sad i forhaven og undrede os over roen i baghaven, hvor drengene var "på inspektion". Jeg listede mig afsted og fandt dem i denne situation... ;-) - måtte tilbage efter kameraet, uden at de opdagede mig, for at forevige situationen..... De havde "tømt" kagedåsen (der var 2 kager i) og "gemte" sig nu under bordet, mens de (måske) nød hver sin kage. Som det kan ses var de LIDT i tvivl om, hvordan min reaktion var... men jeg kunne altså slet ikke stå for dem... (rigtig farmor-agtigt.... ikk'?) :-)

Med hjælp fra Charlotte kan jeg nu fortælle at papiret er My Minds Eye og hedder "Bohemia" (1000 tak Charlotte) :-) - sommerfuglen, Rollerskates alfabetet og fuglene er QK rev.
Har kommet limglimmer på sommerfuglen, ved ikke om man kan se det :-?

Hav en god dag og tak fordi du kom forbi...

Posted by Picasa

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

Fnis - de er skønne de to "cookiemonsters". Og jeg kan se du selv har sommerfuglen. Håber J har det bedre i dag. Og det er snart Mandag JUBIIII....

Karina Beck sagde ...

Det er et dejligt layout. Flot farve, søde ting du har på og lækkert papir pga den der skrift..
Historien er rigtig sød og burde næsten også komme på. Evt skjult, som du er så god til.

Heidi sagde ...

rigtig skønt lo og især billede, har du husket at få historien med derpå :O) og rigtig farmor agtig men skal en farmor ikk være sådan lidt sød ;o))

Gitte sagde ...

Hi hi nogle skønne billeder, godt du fik "fanget" dem,altså med linsen :)Kagekrummer i mundvigen :)En sød lill historie. :)
Et kanon flot LO. Jeg er vild med de fugle.
Du må ha' en rigtig god onsdag aften.

Charlotte sagde ...

Super skønt layout. Det blev rigtigt flot! ELsker det ark og jeg har det selv (det er for øvrigt My Minds Eye og det hedder "Bohemia").
Lækker opsætning og skønt med fugle og sommerfugl. Det er en sød historie du har fået scrappet og de to drenge er da for skønne, som de sidder der i bare tæer og nyder sommeren (..kagerne!!) he he :-)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Bedårende banditter - det er da bare en skøn historie og et lækkert layout.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...