lørdag den 3. januar 2009

udfordring 1. del


Cecilie har lavet en udfordring på sin blog, om at vise sine 10 yndlingsLO'er produceret i 2008.
Da jeg (næsten altid) arbejder med dobbelt LO'er har jeg valgt de 5 som jeg er meget glad for.

Dette første er fra Fredensborg Slot, hvor vi var heldige at se Livgardens musikkorps sammen med vores super musikglade yngste barnebarn Carl - (her 2 år gammel)

I næste indlæg er det første LO fra vores efterårsferie på Mallorca, hvor vi på vores terrasse kunne iagttage 2 skypumper rase over havet på 6 minutter. Det var meget tankevækkende med så voldsomme naturkræfter.

Det andet LO er fra Cypernferien, hvor de 2 ældste børnebørn, Viggo og Osvald hygger sig med at deles om en bil - måske på en alternativ måde ;-)

Det tredje LO er Osvald (som er en MEGA bilnørd) i en bil på landjorden og en alternativ én af slagsen i en baderingsudgave!!

Det sidste LO er fra vores USA tur... Vores 911-oplevelse... ;-)

Jeg blev nødt til at lave det i 2 afdelinger pga. billedernes størrelse ;-)

Hav en god dag... tak fordi du var forbi...

Posted by Picasa

7 kommentarer:

Majer sagde ...

synes at det er skønt at du arbejder så meget med dobbelt LO's. Af en eller anden grund, bliver det ikke brugt så meget mere. Men det er jo en genial måde at få plads til en masse billeder og tekst. Godt at du holder den del igang ;-)

Karina Beck sagde ...

Jeg synes, at det er nogle skønne layouts du laver, men det ved du jo ; ) Det er en god udfordring Cecilie har sat i gang. God måde at se de forskellige layouts på samlet. Og se hvad der er folks ynglings.

Gitte sagde ...

Det nogle skønne dobbelt LO's du har lavet i 2008. Det ser rigtig godt ud at du har så mange billeder på din LO's. Det er jeg ikke særlig god til. Jeg har lavet et dobbelt LO men der kom kun 4 billeder på. Men jeg tro næste gang jeg skal lave et vil jeg lige kigge forbi din blog.:)
Du må ha' en rigtig god weekend

Anne Bente sagde ...

Kan godt forstå du er glad for dem, det er nogle total flotte loer alle sammen.

Heidi sagde ...

super flotte loér du har vist og er vild med skypumperne waw for at se det ;o)

Rigtig god søndag ;o)

Charlie sagde ...

MYSTISK - jeg skrev og der kom ikke noget. Nå jeg prøver igen med fare for et dobbelt indlæg.
FINT valgt - især når man ved du har SÅ mange at vælge imellem!! Nu ved jeg jo der har været en prof. fotograf i jeres familie og mon ikke han glæder sig i sin himmel over alle de skønne minder du gemmer så fint til børn og børnebørn. Knus

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er nogle rigtig dejlige layouts, du har valgt. Og tænk, at du behersker dobbelt layout-formatet så godt. Jeg kan ikke få det til at virke for mig!

Læg vejen forbi min blog, der er en lille overraskelse til dig ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...