torsdag den 15. januar 2009

Mellemmad


Så kom solen på himlen, så der kunne fotograferes uden blitz... dejligt!!
Dette LO er faktisk med nogle billeder fra sommeren 2007. Og det er TOTALT grænseoverskridende på flere måder...
Der er (kun) 5 billeder på 2 (TO) sider... der er BÅDE prikket OG blomstret papir på samme LO OG der er synlig journalering.
HOLD DA OP....

DERUDOVER har jeg anvendt en bort og blomster fra Cecilies nytårspakke (sommerfuglene) dekoreret med lidt sølv og glimmer.
Fugle og snirkler (QK revolution) delvis fra mit nyindkøb fra USA OG mit nye alfabet Cattycorner fra Ellison.
Papiret er fra Heidi Grace.

Det var så alt fra idag... tak fordi du kom forbi og nyd dagen...
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Hvor dejligt at se, at du allerede har fået brugt lidt af sagerne fra nytårspakken ;o) Det er et dejligt layout med skønne farver.

Gitte sagde ...

Et super dobbelt LO. Skønne farver. Jeg tro vist jeg skal kigge efter de QK. :)

Karina Beck sagde ...

Dejlige farver, du har valgt til dette dobbelt LO. Søde qk fugle og herlige billeder. Og så er jeg da vild med de bogstaver...

Heidi sagde ...

super flot - det kan du kun være stolt af ;o)

Charlie sagde ...

JAMEN dog er der en læge til stede. (fnis...) GODT gået og det er nogle rigtig lækre farver - elsker brun og blå sammen. Dejlige sommerfugle og det nye alfabet er da alletiders kan jeg se.

lam sagde ...

Er det ikke skønt nogen gange at overskride sin egen grænser. det kan godt være du synes det var grænseoverskridende, men resultatet er super skøntog det er vel det der tæller i sidste ende. Rigtig god weekend

Gitte sagde ...

Hej Margit
Jeg har givet 175,- for dem hos www.scrap-is-fun.dk. Jeg var lige forbi og hun har dem stadig.;)
Jeg er sikker på at de vil være flotte i silkepapir. Det ville jeg ha' lavet dem i men det blev nok for dyrt når jeg skal lave så mange. :)
Du må ha' en rigtig god aften

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...