tirsdag den 13. januar 2009

NYTÅRSPAKKE



Se - hvad jeg har modtaget med posten idag :)
En super lækker gavepakke fra Cecilie, som jeg vandt ved hendes blogudfordring om 10 yndlingsLO.
En flot "godt nytår"-pose med MANGE lækre scrapsager.
1000 TAK - Cecilie... DET glæder jeg mig til at tage i anvendelse... (har allerede nogle idéer ;-))
Og tak for den søde medfølgende hilsen... ;-)

Og lidt senere ringede det på døren... og så kom pakkeposten med noget fra England... men det får I først at se i morgen =0)

Ja, jeg har jo noget legetøj, der RÅÅÅÅÅBER på mig. Så I må have en god dag.... og tak fordi I kom forbi...
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

Tillykke med gevinsten - er der noget bedre end at modtage så lækker enscrap pakke ;o)

Rigtig god dag

Charlie sagde ...

Ja en pakke fra Cecilie kan da tage pusten fra enhver - fine sager ikke sandt. Til lykke endnu engang. Og JEG ved jo godt hvad posten kom med - for det var jo mig der lokkede - men jeg siger heller ikke noget.... =0)

Karina Beck sagde ...

Ej en lækker gevinst. Tillykke med den.

Anne Bente sagde ...

åh..... så lækker geveinst, stort tillykke med den.

Gitte sagde ...

Uh ja en super lækker gevinst du vandt der. Det er så skønt når posten har noget godt med til en. ;o)
Du må ha' en rigtig god dag.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Jeg er glad for at tingene kom frem, og jeg håber, du kan bruge dem ;o)

Nu skal jeg se, hvad du ellers har fået af herlige sager med posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...