tirsdag den 6. januar 2009

Se liiiiige her...

... hvad postbudet havde med til mig i dag... Jeg bestilte det d.30.12. og det er her allerede!!!!
Når man bestilte Jolly fik man GRATIS de 6 juledies med... og så måtte jeg også eje de 3 fugle.
Nøøjjj, hvor jeg glæder mig til at bruge dem... det bliver helt fedt at starte på næste års julekortproduktion :-) ... og så har jeg gang i nogle gamle juleLO'er. Nu kan de blive færdige.
Jeg vidste jo at pakken var undervejs fra USA, så derfor har jeg ikke færdig-"dekoreret" dem.
Hav en god dag og tak fordi du kom forbi.
Posted by Picasa

11 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hej skal vi lege? ; )Så kunne vi bytte dies aftryk ; )
Det er godt nok nogle lækre sager, du har købt...!

Heidi sagde ...

super lækker sager du har modtaget idag af den søde post ;o)
Glæder mig til at se jule lo :o)

Gitte sagde ...

Ih nogle skønne scrapsager du har modtaget. Jeg glæder mig også til at se de jule LO's :)
Du må ha' en god aften

Lone sagde ...

Sikke da en skøn pakke.....hvor er det man gratis får 6 ekstra dies med ??? Go fornøjelse med julekortene ;-)

Anne Bente sagde ...

åh..... savle, sikke da en skøn pakke du der har fået,og 6 gratis dies det var jo bare skønt, ha en god dag

Charlie sagde ...

Ja jeg kunne jo høre jubelskriget HELT til Hørsholm da pakken kom. TIL LYKKE - godt Julemanden ENDELIG fandt dig ;0). De fugle er fine og slet ikke dem jeg troede det var så det er nogle andre (mere naive pipfugle) Mie fik i julegave.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var da en dejlig pakke, der er kommet til dig. Jeg har også endelig fået mit julesæt, så nu er jeg klar til årets julekort ;o)

Jeg er i gang med din pakke, så den kommer forhåbentlig af sted imorgen.

Majer sagde ...

Wauw... nogle lækre ting du har fået ind af døren :-) Har også selv købt julesættet, som jeg er ret glad for :-)

lam sagde ...

sikken nogle lækre ting, god fornøjelse med dit nye legetøj

Gitte sagde ...

Wow - sikke nogle skønne ting. Rigtig god fornøjelse med dem. De fugle skal nok blive brugt.

Unknown sagde ...

Sikke en skøn pakke du der har fået ind af døren. Glæder mig til at se, hvad du får kreeret med alle godterne :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...