fredag den 9. januar 2009

Jordbær





Jeg har selvfølgelig været ret optaget af at bruge mit nye legetøj ;-) Der er også nogle juleLO'er jeg er blevet færdig med... men det er for dårligt dagslys til at fotografere uden blitz... ØV. Så det bli'r næste gang at solen er på himlen, at jeg har kameraet fremme.
Dette LO er med billeder af de første jordbær (19/6), som kunne plukkes i haven. Det er Viggo og Osvald, der er på jagt under jordbærnettet. Viggo tæller (nu man kan det ikk'?) og Osvald spiser (det gjorde Viggo også, det blev bare ikke fotograferet ;-))
Papiret er (måske) Maja?! og alfabetet er det Jolly fra QK-julepakke.
God dag og tak fordi du kom forbi.
Posted by Picasa

12 kommentarer:

Dorit sagde ...

Skønne sommerbilleder med børn og jordbær med is, uhmmmm ! Hvor er de søde, de 2 drenge, som vel er dine børnebørn ?
Ved der findes et QK jordbær, det kunne du næsten have brug for til disse sider !
Skønt jordbærpapir, ved ikke om det er Maja, som ellers laver nogle skønne papirer i lækre farver.

Charlotte sagde ...

Uhhhmmmm - ser godt nok lækkert og sommerligt ud. Nu glæder jeg mig til at få friske jordbær igen. :-)
Skønt layout med nogle søde drenge. Og det alfabet du har brugt, synes jeg er rigtigt flot!

Karina Beck sagde ...

Det er et rigtig dejligt sommerlayout, du har lavet. De bogstaver er skønne. Jeg kan godt forstå, at du brugte penge på det. Jeg har jordbær quickutzen, hvis du er interesseret...

Gitte sagde ...

Uhm nogle skønne jordbær. Herlige billeder. Dit LO er super flot. Jeg er også vild med det QK alfabet.:)
Du må ha' en rigtig god weekend.

Heidi sagde ...

mums jeg sidder helt og syntes jeg kan smage dem og de er jo bedst når de er ny plukket - super skønt lo (er)

Rigtig god weekend

Anne Bente sagde ...

mums total lækkert lo, der er nu ikke noget som jordbær, og sååå skønne billeder.

Karina Beck sagde ...

Hej igen Margit.
Der er en Award til dig på min blog.
Hilsen Karina

Betina Olesen sagde ...

Ajjjj et dejligt sommer-LO, det emmer da bare af stemning... og man er slet ikke i tvivl om sommer, sol, duft og ikke minst smag ;-)

Hygge fra Betina

Unknown sagde ...

Sikke en skøn erindring - og hvor ser de ud til at hygge sig... Dit nye alfabet passer jo perfekt til et jordbær-LO - super sødt... :o)

Karina Beck sagde ...

Hej Igen ; )
Jeg har vist glemt at svare i forhold til om jeg sætter 3D under mine udklip... Af og til gør jeg, men jeg har ikke gjort det på Sassafrs kortene.

Charlie sagde ...

Nåååhr en fin sommerside med dit fiiine nye alfabet. Flotte røde rammer og dygtig tælle-Viggo. =0)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Hvor dejligt med et sommerligt layout lige midt i en grå og trist januardag. Det ser dejligt ud.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...