torsdag den 1. januar 2009

Stemningsbilleder

GLÆDELIGT 2009
Et lille hold stemningsbilleder fra vores formiddagstur til vores lille lokale havn. Vejret er jo helt fantastisk og nu har vi begge fået røde kinder og føler, at vi godt kan være bekendt at sætte os til bordet og spise frokost. Vi havde en stille og fredelig nytårsaften. Måtte blive hjemme og pleje en led forkølelse. Men alligevel var det en hyggelig aften.
Håber, at I alle er kommet godt ind i det nye år. Rigtig god dag og tak fordi du kom forbi.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Øj, nogle flotte billeder du har taget. Nu får jeg lige lyst til at gå en tur ; )
Godt nytår. Jeg glæder mig til at følge din blog det næste år.

Charlie sagde ...

Håber I har fået drukket bacillerne væk. RIGTIG GODT nytår til jer begge og TAK for i år specielt til dig Margit. Hvor VAR det godt jeg smittede dig med den scrappebacille, ikke??? HOV - et billedgitter med kun 4 fotos - hvordan har du lige lavet det???

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Jeg håber, at I har det bedre efterhånden. Et stille nytår er efter min bedste overbevisning den allerbedste slags nytår.

Serien med billeder fra i dag er skøn - det ser dejligt ud.

Anne Bente sagde ...

skønne billeder, og rigtig god bedring tror det er alle der har den omgamg der.

Charlie sagde ...

Hej igen. Tja - jeg har jo altid sagt jeg IKKE ejer matematisk sans ikke??? Jeg har nemlig engang prøvet at have 6 fotos i Picasa og så gentog den bare nogle af dem - det er SELVFØLGELIG fordi det ellers ikke kan blive en kvadrat - men det kan FIRE - så således fik jeg også en god første dag i det nye år - tak for info! Og nix - det er ikke den lille ny - jeg har bare en punch der kan lave de der "revet ud fra en bog dimser". Osvald skal da have et kort med noget mad - er han ikke et lille madøre??? Eller du kunne lave en Picasa opsætning med mange små fotos og så skære dem ud som et stort tal eller O. Bare et par ideer. Knus

Gitte sagde ...

Godt nytår. Håber du havde en dejlig nytårsaften trods forkølelsen. :)
Nogle rigtig skønne billeder du har taget. Vejret var også rigtig smukt igår.
Du må ha' en rigtig god weekend.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...