onsdag den 21. januar 2009

Præmien...


Jeg deltog i en blogcandy hos Charlie før jul, og vandt sammen med Charlotte. I går fik jeg min præmie... (vi er altid så sikre på, at vi snart ses, så det skulle ikke sendes... ;-) )... Og se bare her... både Hänglar og bånd... JUbiiiiiiiii... to af alle aftryk og lækre bånd...
1000 igen, Charlie.

Idag har vi været i biffen og se "Changeling"... ER DU VIMMER MAND... hvor ER den GOD!!!!!
Barsk og spændende og grufuld og hjerteskærende... De 2½ time fløj bare afsted...
Har du også set den? Hvad synes du om den?

Nyd dagen... vi har travet en laaaang tur efter frokost... hvor er det et fantastisk vejr...
Tak fordi du kom forbi.
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Heidi sagde ...

mums så lækker aftryk du har fået der ;o) Har ikk set film men kan høre den kan anbefaldes - her job idag men gå tur efter aftens maden ( et a mine nytårs forsæt ;o))

Charlie sagde ...

Hej du - i biffen nu igen - I er da nogle værre rendemasker =0). Dejligt at du kunne bruge aftrykkene. Knus

Anne Bente sagde ...

åh... så lækker pakke du der har fået, de er bare søde de stempler.

Karina Beck sagde ...

Lækker Candy, du har fået!!
Jeg kender ikke filmen. Hvilken slags film er det??

Pia sagde ...

Hej Margit,

Lækre tryk du har fået. Det er dejligt med en gave...:-)

Og så er du bare så heldig at du har været inde og se den film. Den kunne jeg simpelthen bare så godt tænke mig at se. Måske skal jeg lokke Dan med en af dagene??

Knus og hils Jørgen,
Pia

Gitte sagde ...

Sikke en lækker blogcandy du vandt. Skønne stempelaftryk. :)
Du må ha' en rigtig god torsdag.

Pia sagde ...

Hej igen Margit,

Ville lige fortælle at jeg lige er kommet hjem fra biffen efter at ha' set Changeling. Hold da op, hvor gir' jeg dig bare ret: Den er bare fantastisk! Og hvor spiller Angelina Jolee bare godt. Tak for anbefalingen!

Knus Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...