fredag den 14. maj 2010

60 års fødselsdag



... hos vores genbo, Anne...
Jeg har liftet Heidi's idé med "tallet" som motiv... lavede tallet 60 i wordart... klippede det ud og håndtegnede "skyggen". Jeg husker ikke hvor papiret til 60 er fra. Det er håndsyet i kanten med broderegarn. Bladene er QK 3D (tak Charlie) som sammen med nogle roser og to små QK hjerter sidder på en punchet oval og scallop - det hele samlet med en sløjfe. Bogstaverne i 60 er QKmetro

Tak fordi du kom forbi... lægger du en lille kommentar bliver jeg glad.hav en dejlig dag/week-end.
Mon snart vi får lidt sol og varme? Jeg synes altså,at det er for koldt til at kalde det forår... =0)
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Dorit sagde ...

Wauw, hvor er det flot ! Og fint med hjertevedhæng, roser og ikke mindst håndsyningen.
Holder lidt øje med vejret sydpå, et sted kan man finde 14 dages prognoser, og det lover det samme vejr som nu i DK, adrrr hvor træls. Så at i Egypten er der 40-45 gr., meeen det er altså for meget til mig.

Sarah sagde ...

Super flot kort. Det er en rigtig god ide med de store tal. Det skal jeg huske.

Hav en dejlig dag.

Charlie sagde ...

Ja jeg har jo set det IRL og det er et rigtig flot kort - syningerne er for seje og de store tal meget gode som blikfang. Det MÅ hun da blive glad for. God weekend og knus herfra.

Gitte sagde ...

Ej hvor er det kort bare flot. Super god ide med de store tal. Søde med hjertet og blomsterne
Du må ha' en rigtig god weekend

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...