mandag den 3. maj 2010

Thomas har fødselsdag...


I dag fylder yngste søn... 33 år... (hvor i alverden bliver tiden dog af..???).
Stort til lykke til dig... vi glæder os til at fejre dig og Anette (se forrige indlæg) i aften...
Du HAR fået tlf.fødselsdagssang... flaget ER hejst... OG solen kommer vel helt frem på himlen i løbet af dagen... (du er jo eftermiddagsbarn - og har været sød, ikk'?).
En anden stor begivenhed er også på programmet i dag: Viggo starter i SFO... =0).
Her kunne jeg jo gentage det der står i 1. linie... ;o)
Glæder mig til at høre om det senere.
Kortet til sønnike er Magnoliastempel... Tyroler Edwin ser ud til at kunne dele glæden ved en kold øl med Thomas... ;o)
Han er farvelagt med brushtables klippet ud, påsat karton, der har fået lidt stempelsværte efter skæring med spellbinders. Bagved brun bassil karton. Grønt (fra restekassen) T håndklippet efter et alfabet fra Panduro og omviklet med brun snøre. Baggrundspapiret er "sei Dill Blossom", pyntet med skrue-brads, hjerte (fra Greene) og en "til lykke"-snøre fra Bilka.
Hav en rigtig dejlig dag alle sammen. Tak for besøget... holder af en lille kommentar... hvis du har tid til det...
SES

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

Skal da lige love for i gør det godt med fødselsdag - men godt planlagt ;o)

Ja tænk hvor bliver tiden af - min den yngste Johan skal også starte sfo dog ført til den 1 og der er jo længeeeeeeeee til :o)

Skønt kort - og rigtig god fødselsdag til Jer

Charlie sagde ...

Og ham har man nærmest givet ble på i tidernes morgen - utroligt som de små børn bliver voksne og det uden vi andre bliver spor ældre (ihvertfald ikke indeni vel??). STORT TIl lykke med ham - hils og også til lykke med at Viggo skal i SFO - STORT!!! Bare han møder ligeså gode lærere i sin skoletid som dine elever gjorde!! KH og nu skal vi kun sove 2 gange inden jeg kan lege.... =0)

Charlie sagde ...

LA SÅ VÆR med at trykke udgiv før du er færdig Charlie!!! OG så var det lige jeg ville have sagt at det er et FINT kort - med fine detaljer og jeg NYDER at du beskriver dine materialer så detaljeret - TAK for det. =0)

Karina Beck sagde ...

Hej igen ; )
Ja det er en kirke på mit layout. Jeg ved ikke hvad den hed og jeg var ikke inde i den, men den ver meget smuk oplyst om aftenen ; )

Karina Beck sagde ...

Hmm hvor er det mærkeligt, jeg har lavet en kommentar før her i dag...

Skønt herrekort og tillykke med ham.
Jeg håber, at Viggo havde en god første dag i SFOen.
Jeg selv har taget imod 45 nye børn i dag i min SFO og det var en travl, men hyggelig dag.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Til lykke med yngstesønnen - og med udviklingen i barnebarnets liv også.

Dit kort er herligt og meget passende til en ung mand :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...