fredag den 28. maj 2010

OSH-kort





Her har jeg de første 30 OSH-kort klar til Charlies indsamling i morgen. OSH står for "Operation-skriv-hjem).Læs om hendes (og alle vi andres) mission på hendes blog. Du kan finde linket til hendes blog, her til venstre på min blog.
Der er flere dubletter af kortene... derfor er det blot et udsnit af de 30 kort, jeg viser her.
Jeg er spændt på at se, hvor mange kort der kommer i kassen i week-end'en i den gode sags tjeneste.
Charlie har jo for en rum tid siden lækket sin idé til mig, og jeg følte mig sikker på, at den "gik hjem", så jeg har "tyvstartet"... ;o)
Jeg glæder mig til at se rigtig mange af mine blog-venner i morgen... IRL... Jeg er ikke god til at kende ansigter... så prik mig lige på skulderen, hvis DU genkender mig... og sig "HEJ"... jeg sidder sammen med Charlie og Gitte Y.
PÅ GENSYN... og til alle jer der ikke dukker op... hav en dejlig week-end...

Posted by Picasa

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor har du været flittig! Flotte kort, du har lavet.
Og et rigtig godt initiativ. Jeg håber, at jeg også når lidt på SAM. Vi ses i morgen.

Gitte sagde ...

Et lidt forsinket men et kæmpe stort tillykke med Carls fødselsdag. Håber han havde en dejlig dag.:)
Sikke mange flotte kort du har fået lavet til OSH. Ja det er et rigtig godt initiativ. Jeg kender en som har være i Irak for 2.gang, som sygeplejeske.
De LO af Hans er bare skønne.:)
Vi ses imorgen jeg kommer lige forbi og "kigger". Rigtig god fornøjelse.:)

Unknown sagde ...

Kære Margit. Sikke nogle skønne kort,du har kreeret til denne fantastiske mission. Håber I får et fantastisk arrangement i weekende... og jeg kan se, at du er i godt selskab :O) Hils omkring dig.
Knus
Engel...

Heidi sagde ...

Hvor god en ide`og smukke seje flotte kort :o)

Rigtig god dag til SAM - og fortsat rigtig god weekend

Charlie sagde ...

Hvor er de fine og hvor har du været flittig - SÅ dejligt du har lyst til at være med og der er så mange gode ideer i disse kort. TAK for hyggeligt samvær og gode grin i dag til SAM og på glædeligt gensyn i morgen. Og en 5.plads i Melodi grand prix - det var da flot!!! Knus

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er jo altid tilladt at starte lidt før, når det er til sådan et godt formål. Jeg er også gået i gang ;o) Jeg beklager, at jeg har været fraværende fra kommentarsektionen hos dig; nu er jeg retur!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...