søndag den 16. maj 2010

Barnedåb

Her kan I se den flotte kage...
...og Sofie med hendes stolte forældre...

Og kortet...
(Pudsig rækkefølge det kom frem i...!!)

Igår var vi til Sofies barnedåb. En fantastisk dejlig dag, der startede med en fin højtidelighed i Humlebæk Kirke med 2 dåbsbørn. Bagefter LÆKKER frokost af "vores"kok (drengenes gode ven), som kan tilberede de mest eventyrlige retter frem... og super lækker vin.
Uhhmmm...
Som prikken over i'et havde H. og A. bestilt en SUPER FLOT kage hos La Glace (fint gammelt konditori i København). Nøøøjjj... hvor den også var go'... ;o) ;o)
Herover kortet til Sofie... Magnolia stempel klippet ud og så er hun sat på en lille Sizzix-pude i spellbinders rammen. Det møstrede papir er fra BG bittersweet (me like). "Dåb" med QKbananasplit-bogstaver pyntet med lidt dims, charms og bånd. Indeni har jeg fortalt om hendes navnes betydning, og om, at hendes navnedag er d. 15.maj (pudsigt, da det også er hendes dåbsdag!!).
Tak fordi du fandt forbi min blog... jeg bliver glad for en kommentar, hvis du har tid.
Hav en dejlig søndag... her har vi tørvejr... men gråt og koldt... ufffff...
SES

Posted by Picasa

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Kanon flot kort du har lavet. Farverne passer så godt sammen, her er virkelig harmoni i!
Og tillykke med lille Sofie.

Ps. ift billederne skal du altid overføre dem du vil have først i indlægget ind til sidst ; )

Dorit sagde ...

Meget sødt kort du der har fået lavet... og sikke dejlige kinder Sofie har fået !!
Kagen er godt nok også flot, bare synet får tænderne til at løbe i vand !
Hvis billederne kommer til at ligge i en for dig forkert rækkefølge, kan du blot markere hvert enkelt ad gangen, højreklikke, vælge klip (cut), sætte cursoren, hvor du vil have billedet ind, højreklikke igen og vælge sæt ind (paste). Jeg plotter altid bare mine billeder ind og flytter rundt bagefter.
Her snuskregner det, men i går styrtregnede det, så det går da i den rigtige retning.
Ha' en skøn søndag !

Heidi sagde ...

Stort tillykke til Sofie - hvor er hun sød :o) Super flot kort du har lavet og en kanon ide med at skrive det inden i - det må jeg huske engang.
Hvor er det også super flot dit kort med tallet 60 - syntes det er en super ide og en anderledes form for kort ikk ;o)

Rigtig god søndag til dig

Charlie sagde ...

Hej ven - godt hverken I eller vi druknede i går til vores fester. STORT til lykke med Sofie-musen - kan se lyslilla også var farven til jeres fest. FINT foto af hovedpersonen med far og mor - hvor er hun blevet en fin og stor pige - HURRA for det =0).
Jeg har jo smugkigget dit fine kort IRL - jeg er vild med puden hun sidder på - godt lavet og SØDT kort. Kagen ser da FOR lækker ud - ring hvis der er rester =0)

Gitte Hagemann sagde ...

Tillykke med Sofie :) Et ualmindeligt sødt kort, og jeg kan rigtig godt lige idéen med, at navneforklaring og navnedag er beskrevet i kortet! Sikke en lækker kage også, den ser 'mums' ud:)

Unknown sagde ...

Wow en kage.. og tankevækkende detaljer... hun er en lille pige, den skønne sofie... og hvor ser de stolte ud, den lille familie.

Dit kort er rigtig fint, og super sødt. Skøn ide med navnenes betydning... og pudsigt med navnesammenfaldet med dåbsdagen.!
Dejligt at høre, at I havde en skøn dag!
Tak for dine altid søde kommentarer på min side!
Jeg håber du har haft en skøn søndag!
Knus
Engel

Gitte sagde ...

Tillykke med Sofie barnedåb igår. En super godt billede af den lille familie :)
Hvor er det kort bare sødt. En sød ide at sætte tilda på en lille pude.:)
Mums den kage ser godt nok lækker ud. Hvor er den fint pyntet. :)
Du må forsat ha' en skøn søndag aften.

Charlotte sagde ...

Tillykke til Sofie med dåben! Ihhh hvor er hun en fin baby! Godt billede af hende og hendes stolte forældre.
Kagen ser utrolig flot ud - jeg sad og savlede over den fine skrift - super flot lavet.
Godt i havde en dejlig dag.
Rigtig god ny uge til dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...