onsdag den 5. maj 2010

Indbydelser



Her er så ét af de projekter, der har optaget mig de sidste dage. Carl har fødselsdag senere på måneden, og derfor har jeg lavet disse indbydelser til indianerfest. Tak for hjælp med anskaffelsen af die til Charlie ;o)

Jeg fandt tipi-tegningen på nettet og har håndklippet de forskellige dele. På det lyseblå karton har jeg først sat en grøn "græs"-bakke, så tipien, så to græs skåret med QKdien. Ovenpå det hele sidder (med 3Dpuder) de to QKpaperdoll - indianere... alle delene er skåret i bassil karton - pandebånds-lædersnøren er fra Fakta, skyen er også håndklippet og stemplet med "indbydelse" fra scrapper.dk

Tak fordi du kom forbi... håber du får en dejlig dag.
Her skal Charlie og jeg scrappe igennem... vi har hele dagen til rådighed... JUBIIIII...
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Hold da fast et arbejde! Men de er jo helt vildt søde, og super til en børnefødselsdag. Du er da en heltinde af en farmor.

Hils Charlie fra mig ;o)

Karina Beck sagde ...

Wauw hvor er det prof og sikke et kæmpe arbejde, du har været ude i..!

Dorit sagde ...

Superflotte, de skal nok gøre lykke hos de inviterede ! Håber dig og C har hygget jer i dag og rigtig fået skræppet igennem også, hi-hi !

Charlie sagde ...

Hej - ja jeg kunne jo ikke så godt sidde hjemme hos dig og surfe for at kommentere - men nu har jeg også set indbydelsen IRL og de er SUPERSKØNNE. At du er alletiders farmor er ikke noget jeg TROR men noget jeg VED!!! Håber Carl får en dejlig indianerfest. OG mange 1000 tak for i dag - det var SÅ hyggeligt og en af de bedste onsdage jeg længe har haft!! Og jeps - vi fik både skrappet og skræppet dejlig meget =0).

Heidi sagde ...

Hvor er de bare flotte og gisp et arbejde :o) De må helt sikkert gøre lykke og hvem vil ikke gerne have en indbydelse til indianerfest ;o)

Håber i rigtig fik scrappet og hygget igår

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...