torsdag den 7. april 2011

ANEMONER

Tak for jeres søde kommentarer ;o)... Ved ikke hvem der spiste det... men her er det igen...
(håber jeg)... =0)
Endelig... Efter et par dejlige, men travle dage lykkedes det at finde anemoner i skoven i dag... Faktisk var det en fordel, at de havde været længe undervejs, for nu var stænglen blevet dejlig lang, så de kunne komme i en rigtig vase =0)
Jeg ELSKER anemoner... det er for mig det første HELT entydige bevis på at livet fortsætter og foråret venter lige om hjørnet... Kan du lide anemoner?
I tirsdags var jeg til pigefrokost med 4 gamle kollegaer... det er nu hyggeligt... og der er altid nogle af os, der har været ude at rejse, som kan fortælle begejstret om et sted, de har besøgt. Det er så inspirerende... ;o) Denne gang var der "nyt" fra Vietnam, Cambodia og Tenerife.

I går havde jeg besøg fra HQ og Tyskland ;o) ;o)... gæt hvem?... ;o) ;o)...
Ja, du har garanteret gennemskuet, at det var Charlie og Cecilie... Det blev til en lille pæn stak kort og SÅ blev der snakket igennem ;o)
Det var bare SÅ hyggeligt og timerne fløj afsted... ALT for hurtigt... =0)
Men nu ses vi jo igen til SAM... så det går vel (!!??) Mon du også skal til SAM i Roskilde?? Billetterne til en scrapplads er udsolgt, men du kan komme forbi og kigge (og handle!!) i de mange butikker...;o)

Det var vist alt for i dag...Vi har nappet 1000 m i svømmehallen fra morgenstunden, så nu er jeg klar til lidt TenerifeLO...
Her ser det ud til, at solen titter frem om lidt... og Carl og Hans kommer sammen med farmand og spiser... jubiiiiii...
Hav en dejlig dag...
SES

10 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hihi....Nu er der sket det mærkelige for dig også......Der er ingen billede af dine anemoner. Jeg kan i hvert tilfælde ikke se dem.
Men jeg tror på dig. Du skal nok have set dem. Og det er jo et smukt syn hvert år.

Og så kan jeg høre du nyder livet med pigebesøg, HQ-arbejde og svømmeture.....herligt.
Fortsat god dag.

lam sagde ...

Jeg drømmer mig bare til dit skønne billede af anemonerne ;O) jeg må vist se at komme i skoven i weekenden og se om de også er oppe her.

Lyder som en hyggelig HQ komsammen og dejligt det belv til en bunke kort. Vi ses desværre ikke til SAM....ja hvad kan dog være mere vigtigt end scrap, hmm måske en tur til London ;O)

Sivsko sagde ...

Ja jeg konstaterede også at billede udeblev - det må vi have tilgode...
Man alligevel anemoner er helt klart forårstegn og jeg kan også godt lide dem...
Hvad angår SAM - så bliver det desværre kun besøg og handle - men jeg kommer frygtelig tilbage når Konfirmationen er overstået. ;o)
Krammer Heidi

Ditte sagde ...

Ja, selvfølgelig kan jeg lide anemoner, billede eller ej ;)
Lyder til du har været i forfærdelig godt selskab, hvor er du heldig.
Ingen SAM til mig, afstanden er forhindringen, håber det bliver kanon for Jer der skal afsted. Knus!

Anonym sagde ...

Tak for det smukke anemonebillede. Jeg er også på jagt efter nogle i Hegnet. De er også meget populære hos mig. Hvor er jeg misundelig på jeres svømmetur.
Det må være lækkert fra morgenstunden af! Knus A-M

Karina Beck sagde ...

" den lille anemone... nu kan jeg ikke huske mer´... en forårsdag i maj" Er det Kim larsen der synger den ? ; )
Ja jeg elsker anemoner. Tak for det smukke billed.

Annette / aka sagde ...

Så er der kommet billede på ! Tak for det.
Det er en meget smuk buket. Jeg har lusket rundt i skovkanten omkring rideskolen i dag og ledt efter anemoner - uden held.

Charlotte sagde ...

JA! Jeg elsker da anemoner. Smuk lille forårsbebuder og sådan en hel skovbund fyldt med anemoner er da smukt! Flot buket du har fået med hjem. :0)
Lyder til du hygger en masse med pige-kom-sammen, kort-making med gode scrappevenner og så det aktive i svømmeren. Dejligt! :0)
Rigtig god fredag.

Charlie sagde ...

TAK for sidst - og jeg kan se ET billede med anemoner og en firkant med et kryds. MYSTISK. Ja jeg kan lide anemoner - og husker Mies yndlingssang fra Rudolf Steiner skolen - den jeg engang lavede et LO med.

Cecilie sagde ...

Det var bare så hyggeligt hos dig! Og nu glæder jeg mig til at se dig igen i dag.
Du har da fået arbejdet igennem på Tenerife-albummet, og det ser super lækkert ud. Jeg kan rigtig godt lide, at du dokumenterer så flittigt også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...