mandag den 18. april 2011

Dagen derpå...

Efter en fantastisk SAM-week-end i Roskilde sammen med masser af skønne scraptøzer, får I lige et lille kig fra søndag.
Tak til alle rundt om bordet (og foran og bagved) og til de, der kom forbi mig, og slog en "sludder" af... super fedt at få hilst på så mange...
Der var 7 dejlige butikker med lokkende gode tilbud og både demo og make-and-take "seancer"... ;o)
FIFTY var selvfølgelig med for at takke for alle de kort, der blev afleveret, fremvise sit nye rygmærke fra soldaterne i ørkenen og for at få masser af kram fra både store og små...
Bag Fifty skimtes Charlie og Gitte travlt optagede af at producere OSH-kort. Jeg fik også snoldet "lidt", som I kan se... (gik totalt shop-amok...... gisp =0)....)
Bagefter tog Charlie og jeg her hjem, hvor mændene havde fordrevet søndag eftermiddag med at bygge lego-togbane. =0)
Et projekt manden min har haft i gang et stykke tid, efter han fik hentet al vores LEGO fra drengenes tid ned fra loftet =0) Måske dokumenterer Charlie det på sin blog... ?? - det var hende der tog billeder ;o) ;o) ;o)
Vi fik også talt alle de flotte OSH-kort... men det må I høre om på OSH-bloggen...
1000 TAK til Rikke og Lisbeth for en SUPER FIN week-end... vi ses igen d. 5. -6. november....
Nyd dagen i dag... det ligner, at det bliver en HELT fantastisk forårsdag med sol her i det nordsjællandske...
SES
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Sivsko sagde ...

Ja - det så jo hyggeligt ud, er glad for jeg lige kom forbi - selvom det ikke var så længe. :-(
Krammer Heidi

Ditte sagde ...

Sådan en dejlig weekend kan man leve længe på. Dejlig påske til dig ;)

Dorit sagde ...

Det er SÅ skønt at komme til scrap-begivenheder, ja, man kan vel sige det er en lise for sjælen...
Hvis det er dine sager i midten til venstre, så må en eller anden forretning da vist have fået udsolgt, hi-hi !! Der er jo lidt af hvert og noget til de lange vinteraftener.

Karina Beck sagde ...

Du er god til at shoppe ser jeg ; ) : ) Det var hyggeligt at hilse på dig igen.

Annette / aka sagde ...

Jeg er ikke i tvivl om, at du har haft en dejlig dag på SAM ......heldige dig.
Tak for fotos, det ser superhyggeligt ud.
Også fint billede af lageret fra en af scrap butikkerne...Eller er det dine indkøb ?

Dejligt at de to mænd kan lege sammen, når nu konerne er så meget i byen....De har garanteret også haft en pragtfuld dag - og lidt sikkert lidt billigere.....

Cecilie sagde ...

Nej, hvor lyder det hyggeligt at J & K også havde leget! Det var som altid en fornøjelse at se dig, og det lyder som om, det var en dejlig week-end. Man kunne blive helt fristet til selv at tage med en gang.

Charlie sagde ...

TAK for godt selskab i bilen, og dernede, og en hyggelig søndagsmiddag kreeret af flinke J. Selvfølgelig dokumenterer jeg det seriøse arbejde for BaneDanmark - det er på min blog i dag. =0) Du og jeg var vist lige slemme til at shoppe - men vi må have TRÆNGT til det - nu skal jeg bare lige bygge lidt til før jeg pakker det hele væk. Knus og hils

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...