mandag den 4. april 2011

Forårstegn


En rask travetur i nærområdet med kameraet i lommen gav mig lige en håndfuld forårsbilleder til bloggen ;o)
Jeg holder af at gå en tur om formiddagen, mens J er på sin daglige cykeltur. Idag gik turen til Øresunds kyst og ud på vores lokale havn. Her var der travlhed med at få både i vandet.
Og hjemme igen blev det lige et par fotos fra haven... p-liljer i flor, krokus og vores nektarin som er liiiige ved at springe med den første blomst :o)
ENDELIG SOL OG FORÅR!!
Håber I får en god ny uge... jeg har travlt med flere sider til Tenerifealbummet...
Hav en dejlig dag.
SES

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg må lige bryde ud i en Shubidua sang: " Danmark er et yndigt sted at være... ; ) "
Hvor er det en smuk collage. Du har virkelig fanget den danske natur og forår flot!

Annette / aka sagde ...

Det er bare sådan en smuk collage med de skønne billeder.
(der mangler faktisk kun lige en kitesurfer på vandet ....hihi)
De fotos kunne jo nok give til et forårslayout.
Nyd mandagen.

Mette sagde ...

Skønt med forår ;-)...Vi ses til SAM, jeg har booket en plads hos OSH "kliken"...

Anonym sagde ...

Pragtfulde forårsbilleder. Glæder mig til at rejse op og nyde de skønne farver - i morgen! Håber også på at se anemoner. De findes nemlig ikke hernede. Knus AM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...