tirsdag den 5. april 2011

Tenerife #11




Jeg har helt glemt at fortælle, at min header er et foto fra Tenerife (big surprice!!), hvor vi besøgte en lille bjergby Vila Flora, som havde denne dejlige gul/orange valmue som "byens blomst"... men mere om det senere ;o)


To sider mere med dyr!! Øverst en papegøje fra indgangspartiet, dyrepasseren og J med en "baby sloth"...(jeg ved ikke, hvad det kan oversættes med...har søgt og søgt...) - måske en slags dovendyr (??) - hvis du ved, hvad det er, bli'r jeg glad for et praj ;o) - et par farvestrålende papegøjer og en old-tudse-gammel skildpadde... er den ikke STOR?? Kun i zoo i Sydney har jeg set noget lignende... =0)

Og så det flotte pingvinland... wauuwww... det skal OPLEVES...


BG papir Origin "mud mask" og Sizzix "Aphrodite" alfabet - QK skildpadde og pingvin.


Til Dorit: Ja... alle dyrebilleder indtil nu har været fra Loro Parque... et fantastisk sted ;o)


Hav en rigtig dejlig dag & en god ny uge.

SES

8 kommentarer:

Sivsko sagde ...

Super flotte LO - og det er helt vildt som du får produceret :-)
Krammer Heidi

Unknown sagde ...

Kære Margit.

Skønne, skønne ferie/dyrebilleder. Og du har ret i, at det er et dovendyr, formentlig af den 3-tåede race for de er mindre end de 2-tåede... du kan evt. læse mere her:
http://www.denstoredanske.dk/Natur_og_milj%C3%B8/Zoologi/Gumlere,_sk%C3%A6ldyr_og_jordsvin/dovendyr

Knus
Engel...

Charlotte sagde ...

Sikke skønne billeder af de specielle dyr. Den baby sloth er utroligt kær. Har faktisk været inde og google den, og ordet kan vidst ikke oversættes til dansk. Den hedder bare baby sloth. Og så læste jeg om de 3-tåede. :0)
Gad godt køre forbi pingvinlandet, det ser spændende ud.
Rigtig god dag til dig.

Karina Beck sagde ...

Det er et par skønne dyreparklayouts. Cute med den lille QK pingvin ; )
Det pingvinland ser stort og flot ud. Jeg er lidt imponeret over det sted, der er til pingviner i Odense Zoo. Her er der også et indørsområde med klipper og frisk sne. Har du set det? Lidt mere imponerende end det der er til pingvinerne i København i hvert tilfælde..; )

Dorit sagde ...

Nå, så er det Loro Park, men jeg tror da de har udvidet siden vi var der i 1995...hæ-hæ, hajtunnelen var der, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at se pingvinland, det flotte i Odense er nok ikke stort i forhold. De store skildpadder har jeg set IRL på Galapagos-øerne, og de er STORE, jeg tror ikke de findes uden for G-øerne, da ingen af de dyr må befinde sig andre steder, så det må være en anden stor-art !

Kirsten sagde ...

Hold da op for nogle lækre dyrebilleder I har taget. Jeg gad altså godt besøge Loro Park, jeg kan ikke rigtig stå for pingvinerne :-D
Dine rejse LO'er er nu så hyggelige :-D

Heidi sagde ...

Skønne loer og ser og lyder rigtig spændende :)

Annette / aka sagde ...

Hvor har I bare oplevet meget på den tur.
"Aben" kan jeg ikke hjælpe med, men sødenu er den.
Det pingvinland ser helt vildt spændende ud. Og pingviner er altid sjove at se på...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...