mandag den 25. april 2011

FØDSELSDAG

Min gamle kollega og "klassedeler" fylder 50 år i dag.
Det er anledningen til dette kort, som er inspireret af et kort jeg fik fra Charlie, da jeg gik på efterløn.
Karen underviser i bl.a. natur/teknik og matematik og er (som jeg) afhængig af en god kop kaffe i ny og næ...
Jeg ved Karen, at du af og til kigger med her, så jeg vil da lige nævne, at jeg håber du får en fantastisk dag, søde ven. :o)

Jeg har anvendt: Bazzill karton, BG baggrundspapir, Magnolia stempel, QK til globus, tulipaner, kop flag og bog. Alfabetet købte jeg af Sarah (via byttebordet) på SAM.

Håber, at I alle nyder påskedagene.
SES

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Skøn lille scene, du har sat op. Jeg prøvede inden jeg læste nedenunder, om jeg kunne gætte hvem og hvad.
Jeg gættede på en skolelærer, der havde geografi og matematik, men så gættede jeg også på en, der var havemenneske pga tulipanerne ; ) : )
Nå, nok om gætteri flot kort ; )

Dorit sagde ...

Fantastisk flot f-kort til en kollega, hvor er det skønt, at QK har så meget man kan stanse ud til enhver lejlighed !!
Nyd fortsat det fine vejr... ikke en vind rør sig, så måske man skulle prøve udendørs scrap, hvis altså ikke det lige var fordi man går og forbereder mad, er kommet til at invitere en veninde til aftensmad :-((

Kirsten sagde ...

Super flot kort du har lavet til din kollega.

Selvom jeg ikke har været så god til at lægge kommentarer herinde så har jeg alligevel hygget mig med alle dine fine LO'er fra Tenerife :-D

Charlie sagde ...

Hej du - hvor ER det blevet fint - ja det var supersjovt at lave til dig dengang og din udgave er en fin videreudvikling med kateder og globus osv. SKØN påske synger nå på sidste vers og arbejdet kalder - men også HURRA for det! =0)

Annette / aka sagde ...

Fantastisk kort. Utroligt så mange aktuelle ting du har fået med på den lille plads. Og alligevel er det så harmonisk - og sjovt.
Sjovt med M.I.S.....det bruger man åbenbart stadig. Det gjorde vi også i sidste årtusinde, da jeg gik i skole.....og HADEDE matematik. Og havde en idiot til lærer til det. Men det hang nok sammen.....Jeg har stadig en sort klap der går ned, når jeg ser en brøkstreg - eller en ligning.

Cecilie sagde ...

Sådan et fint fint kort med alle de små detaljer, du har fået med.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...