søndag den 17. april 2011

Tenerife #16

Mens du læser dette, er jeg til SAM i Roskilde... ;o).
Disse sider er fra én af vores yndlingsbyer. Alene turen frem og tilbage var fantastisk... overalt blev vi mødt af blomstrende mandeltræer og mimoserne var lige på spring (vi så faktisk 2 stk MED blomster!!).
Men denne højtliggende by var rigtig hyggelig (og anstrengende at gå i, da byen lå på bjergskråningen).
Men teksten fortæller lidt og udsigterne kunne jeg jo ikke tage med hjem.... (de var ellers flotte ;o) ).
BGpapir basics - alfabetet Sophisticate fra QK.
Håber du nyder week-end'en...
SES 

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kære Margit.
Jeg håber at du får en skøn oplevelse på SAM...! og hvor er det dejligt at kigge indenfor. Skøn side og sikke flotte orange valmuer.. det har jeg ikke set før. Dine sider om Delfinshow, og bådturen ud og se Hvaler og delfiner er også så skønne! Du er SÅ god til at få historierne med på dine sider!
Knus
Engel...

Karina Beck sagde ...

De er så stemningsfyldte dine layouts!
Jeg elsker også kirkebesøg, når jeg er på ferie, til stor ærgelse for min familie.; ) Jeg står gerne op kl 8 og går til gudstjeneste. Bl.a i grækenland. Det var en stor oplevelse. Og så en tur til bageren og hjem og vække familen; )

Det var hyggeligt, at hilse på dig igen til SAM. Jeg vil se frem til at se, hvad du fik lavet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...