fredag den 20. maj 2011

Børne - OSH-kort

 
Forleden dag havde J ryddet op i nogle gamle legesager fra loftet. Bl.a. fandt han et gammelt vendespil, hvor nogle brikke manglede, andre var bukkede og en del så ganske fine ud... Æsken var på vej til "losen", da tanken slog ned i mig, at de små vendebrikker var ideelle til OSH-børnekort... =0)
Jeg fandt noget (ældre) KarenMarie-klip-papir og gik i gang. Som arbejdet skred frem blev jeg mere og mere glad for min idé, og da der ikke var mere KM-papir, fandt jeg nogle bag-sider fra nogle Panduroprodukter, som også var farvestrålende. Brikkerne fik skåret den hvide kant af, baggrundsark og brikker blev sværtet og der kom små "labels" på (lavet af 2 SU-punches).       Det blev til 22 stk festlige og farverige børnekort klar til næste sending =0).                   Desværre drillede lysindfaldet, så billedet er ikke helt skarpt foroven ;o)
Håber, at I nyder fridagene...
Jeg har haft "luge-griller" i min svalderkål.... (HADER det...)... men nu er der dømt "time out"...
SES

Posted by Picasa

9 kommentarer:

Charlie sagde ...

MAGELØST - det var da kanon godt tænkt - de er supersøde og da vi jo snart ses bliver de måske de første beboere i de lige pt gabende tomme lagerkasser. =0) TAK for indsatsen - og godt at høre du ikke er på knæ i jorden med rumpen i vejret længere.

Karina Beck sagde ...

Ej, jeg elsker genbrugstanken!! Søde børnekort.
Jeg selv er på jagt i genbrugsbutikkerne efter gamle bingo talbrikker ; )

Kirsten sagde ...

De børnekort ER da bare HERLIGE. Kanon idé at bruge brikkerne til kort istedet for at kassere dem.

Fortsat rigtig god Bededagsferie.

Cecilie sagde ...

Hvor er det godt tænkt! Og den helt rigtige holdning til genbrug; jeg er vild med idéen. I øvrigt tror jeg også, at det er smart at føre sådan nogle idéer ud i livet, så snart man får dem ;o)

Jeg tænkte meget på dig og J på Norges nationaldag.

lam sagde ...

Sikken nogle sjov og skønne kort i herlige farver.
Forsat god weekend.

Annette / aka sagde ...

Mageløst, ville jeg skrive. Men Charlie kom først. haha.
Smart ide, og hvor er de festlige.
Og KM papiret passer jo perfekt her.....og ellers er det svært at bruge, synes jeg.
Hvis du mangler flere skalderkål, skal du bare sige til...ellers kan du få her. Ved du godt de kan spises ? Bare en ide til fri afbenyttelse.
Tak for alle dine søde kommentarer hos mig den sidste tid. Det er dejligt med lidt input og trøst.
Det går OK, men alt går i slowmotion...og det passer ikke lige til mit gemyt.
God søndag til dig.

Anonym sagde ...

Det var da en sjov ide med brikker fra gamle spil. Skønne glade farver,og der er sikkert mange børn som bliver glade for at modtage sådan et dejligt kort.
Bodil

Gitte sagde ...

Ej nogle skønne børnekort. Deter en kanon god ide. Skønt med genbrug:O)

Dejlige billeder fra jeres tur til Tyrkiet. Glæder mig til at se fler af dine ferieLO's
Jeg skal lige læse op på dine Tenerife LO's :)
Forsat rigtig dejlig søndag
Knus
p.s vi kigger stadig på hus. Har pt et "godt øje" til et. Men vores lejlighed skal lige vuderes først. Så vi må lige vente lidt med at slå til.:)

Sarah sagde ...

Hvor er de bare fine og farverige.
Hav en god uge.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...