søndag den 15. maj 2011

Hjemme igen...!!!


Ja, hvis du synes, at det er FOR strengt, som vi farer rundt, er jeg forstående... ;o)
Det har været et oplevelsesrigt forår med masser af ture mod nord og syd...
Min mand er (med min billigelse) ret impulsiv... og kan være få øjeblikke om at finde på snedige rejsemål, hvis et godt tilbud byder sig...
En "Spies-julekalender" med et slagtilbud var årsagen til at denne tur blev virkelighed... ;o)... og hvor var vi så henne...???
Gæt... nogle af billederne er RET afslørende ;o)... og der er altså INGEN præmie for at ramme plet.
Vi havde sol... og regn.... Strand... og bjerge (nogle med sne)... Storby... og landsby... Marked.... og butikker...
Boede på et dejligt hotel og nød dagene (de fleste) i varmen... =0)

Så godt nok at Tenerife-albummet blev færdigt... det næste skal ikke være af tilsvarende omfang.... for vi har kun været væk en uge ;o)

Jeg "leger" en del med vasketøj.... så jeg når ikke mere end dette blogindslag i dag... men satser på at tage på blog-rundfart én af de kommende dage.
Tak til jer der har kommenteret til mit Tenerife-album... - og godt holdt ud!!

Hav en dejlig (meget blandet vejr-) dag...
SES
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej og dejligt at have dig lige om hjørnet igen. VELKOMMEN hjem !! Jeg gætter ikke lige med - for jeg ved jo præcis hvor du har været.
=0) Leger også med vasketøj - men er lidt mere heldig end du er - for vi leger jo også pakke kasseleg og håndterer fine kort her i huset i dag. Hils J.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det en lækker foto collage! Jeg gætter på Tyrkiet - måske Alanya? Det er i hvert tilfælde smukke billeder.
Jeg synes at du er heldig at din mand får sådanne nogle impulsive ideer, så nyd det!!!! ; ) : )
Velkommen tilbage.

Kirsten sagde ...

Velkommen hjem :-D
Hvor må det være dejligt at have mulighed for bare lige at smutte afsted med kort varsel.
Jeg er næsten 100 % sikker på at det er Alanya, jeg synes noget af den flotte collage ligner udsigten oppe fra borgen.
Glæder mig til at se billederne scrappet :-D

Anonym sagde ...

Velkommen tilbage! Kan genkende lidt fra vi selv var i Alanya. God arbejdslyst med vasketøjet.
Dejligt med en impulsiv mand. Er han til udlåns????
Knus AM

Dorit sagde ...

Gætter også på Tyrkiet pga flaget i gaden ... har ikke selv været i Tyrkiet, jo forresten engang vi var på Samos tog vi lige en tur til Efesos. Men skønt ser det ud.
Jeg er glad for du er forstående, for jeg syns dælme da godt nok I farer noget omkring, hi-hi !! Men skønt med den masse ture ud i verden, vi skal jo gøre det, mens vi kan.

Charlotte sagde ...

Tyrkiet! Det er i hvert fald det tyrkiske flag, man ser på et af billederne.
Velkommen hjem igen! Hvor er du heldig sådan at fare verden rundt og opleve skønne ting! :0)
Lækker billedcollage!
Rigtig god ny uge til dig.

Unknown sagde ...

Kære Margit.
Hvor jeg dog under dig dine mange eventyr - husk at se beundrende på din søde mand, og giv ham et kærligt kys...det har han fortjent oven på jeres forårseventyr...

Jeg tror destinationen er afsløret af de berejste damer ovenfor... Jeg glæder mig til at se flere scrappede billeder fra turen!

Knus
Engel...

Heidi sagde ...

Syntes det er FANTASTISK i har lyst og tid mm til at rejse, kom da endelig a sted alt det i kan ;)
Hmm måske tyrkiet, syntes det hvide tårn minder mig om det ???

Cecilie sagde ...

Hvor skønt bare at kunne rejse. Det er tydeligt, at I nyder livet, og det er dejligt at være med på sidelinjen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...